Fredag

Vaknade vid 12 hemma hos Marsh och kom på att jag var tvungen att åka, hade lovat mina päron att jag skulle vara hemma 12 för att dom skulle åka iväg och ville prata med mig först, typ :)
Så jag packade ihop mina grejer och brummade iväg hemåt.
Hemma fick jag och Kalle massa instruktioner, typ "var snälla mot varandra", "glöm inte disken", "det finns mat i frysen", "bestäm saker tillsammans", "bråka inte" och massa mer ^^
Tror dom att vi är helt inkompetenta eller? Dom skulle ju bara åka bort i 3 dagar? x)
Mamma och pappa åkte, jag duschade och sen stack jag hem till Noss. Efter en stund kom Marsh också och vi bara degade och var för lata för att hitta på något ^^ Eller vi orkade faktiskt göra milkshakes (Y)
Marsh var tvungen att åka efter ett tag men jag stannade en stund till, vi sprang i cirklar i trädgården, kastade en boll, satt lite vid datorn, läste tidningar och degade :)
Jag stack hem tidigt och gjorde nudlar till mig och satte mig och kollade på LA Ink resten av kvällen :D Mysigt :)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0