Grattis Mormor :D

Goddag Folk! (eller godkväll kanske?)
Idag har jag varit hos mormor typ hela dagen, vilket betyder att jag är mätt x)
Som vanligt var det första mormor sa till mig "Du bantar väl inte, Fia?" och även om jag säger att jag inte gör det så försöker hon hela tiden få både Kalle och mig att äta mer än vi vill ^^
Och jag ser verkligen inte ens ut som ngn som bantar.. jag har inte dirket gått ner i vikt sen mormor sist såg mig xD More likley blivit tjockare ^^
Hemma hos mormor spöregnade det och var typ översvämning överallt, jag blev as blöt (Y) Jeansen var helt slimmade mot benen och det kändes som att mina fötter simmade runt i skorna :) Hääärligt... jag hatar regn..

Sa ju igår att jag skulle fråga Marsh om hon ville leka men jag orkade inte ^^ Satt hemma och läste min tonåringar-som-går-på-antideppressiva-och-vill-ta livet-av-sig-bok istället :) Jag har kommit fram till att jag älskar den :D Så sjukt bra skriven, tänkte att jag skulle ta med en bit ur den här på bloggen :P


"Triad

Three
          separate highways
          intersect at a place
          no reasonable person
          would ever want to go.

Three
          lives that would have
          been cut short, if not
          for hasty interventions
          by loved ones. Or Fate.

Three
          people, with nothing
          at all in common
          exept age, proximity,
          and a wish to die.

Three
          tapestries, tattered
          at the edges and come
          unwoven to reveal
          a single mutual thread."


Så jäkla cool bok :G
Har läst den resterande tiden av eftermiddagen och kvällen efter att vi kom hem från mormor :)



Imorgon ska jag leka med Mamma Bob (Jenni), det var inte igår kan man säga x) Vi har varken lekt eller över huvud taget träffats på jätte länge ^^ Men imorgon smäller det! x)


Förresten, jag saknar Marsh :O Ville leka med henne idag men var tvungen att åka till mormor ^^

Godkväll?Godnatt? Godmorgon? Gå och dö? :D<3


Kommentarer
Postat av: marshi

Jag saknar dig också FolH ;(

Men vi kanske kan leka imorgon? :)

Sen när Nossie kommer hem så kan ju hon hänga på? :D

Eller nåt? x]

Tack för det om designen btw ;D

2009-07-24 @ 14:26:25
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Sophet / Noss-boy.

Nu är jag hemma och vill leka LP Äta kiss mellan benen och simma runt i gröt :D



SheepSheep...

2009-07-25 @ 10:55:53
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0