HAHAHA :D

Satt just och kollade igenom lite gamla bilder, hittade en del riktigt heta xD Mest bilder från olika tillfällen förra våren :D


Jag


Jag och Marshie


Nossie och Marshie


Jag


Marshie och mamma Bob, påväg till Sthlm :)


Nossie (Jag tror hon är hungrig)


Becca, Jag och Nossie


Jag och Noss


Hahahahaha<3
Vi är så fina :D<3
Shit vilka minnen det finns, det var bättre tider då x)
Eller jag vet inte, jag har det nog bättre nu :P
Fast man hade ju mer kontakt med alla sina vänner då ^^

Kommentarer
Postat av: NosS

HAhahah, rättare sagt, vi HADE VÄNNER då xD xD

2009-07-10 @ 23:06:36
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0