Hej :)

Jag orkar egentligen inte uppdatera, men jag tänker göra det ändå :O
Fast jag kommer inte ihåg när jag uppdaterade senast eller vad jag har gjort dom senaste dagarna x) Men det ska la gå ändå ^^

Well, jag kommer ihåg att jag var med Noss i onsdags och att vi mördade våran son (en myra som hette Sten), först spottade Noss på honom och så räddade vi honom lite, sen fick han bli mosad i ett löv och kastad i myrstacken :)
Vi gick även en promenad och var för lata för att åka och köpa philadelphiaost :)

Igår var jag och mamma först hemma hos min mormor tillsammans med en jätte trevlig mäklare som hette Viktoria :) Mormor ska nämligen sälja sin sommarstuga i Askim. När vi var klara där åkte vi in till gbg och gick runt och kollade lite. Vi hittade ett mysigt fik precis brevid Buttricks och så åt vi lunch där :) Jag åt bakad potatis med västkustsallad och mamma åt typ pasta-sak med skinka och grejs x)
Gott :)
Vi gick runt lite till, fast då regnade det en del så vi fick hålla oss inne i affärerna x) Men det var mysigt ändå :)

Oooooch idaaaag... ska jag vara med Nossie igen :) MysMys :)

Förresten, jag vill ha mer böcker. Okej, jag fick typ MASSA böcker av min granne i måndags, men det var bara typ 7-8 stycken som var i min smak :/ Jag vill ha MER :) Så om ni helt plötsligt bara får världens lust att ge mig prestenter så är böcker helt okej :)  Gärna Fantasy, Science Fiction eller roliga böcker :) 
Eller allt blandat :G<3

Oj jäklar vad jag blev sugen på mjölk nu :O

Nu dricker jag grön, ekologisk mjölk från västkusten :) Mums :)
Jag dricker BARA eklologisk mjölk, man vill ju att kossorna ska ha det bra :) Och så är det bra för miljön förstås :)




Påtal om miljön och drycker...
Jag har alltid varit rätt bestämd att jag aldrig ska börja dricka kaffe, för att jag inte vill bli beroende och att det ändå är äckligt och lite andra grejer ^^ Och nu och jag kommit på ett argument till, till varför jag inte vill dricka kaffe.
Det måste fraktas så långt, och det är sjukt kasst för miljön :/
Så drick inte kaffe :)
Och om ni nu måste dricka kaffe, så kan ni ju iaf köpa ekologiskt :)

Tjingeling :D<3


Kommentarer
Postat av: marshie

HejHej, tacktack :)

2009-07-31 @ 14:46:04
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Rob

Men jag skaffade hatten nyligen och jag har inte lämnat huset utan den sedan jag skaffade den ^^

2009-07-31 @ 23:22:22
URL: http://englishmaninonsala.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0