Hejdå Pappa <3

Godmorgon :D
Jag sitter här och ger pappa massa tips om hur han ska packa sin megastora ryggsäck (Y) I eftermiddag ska han nämligen åka till fjällen och fiska :) Han ska till ngt ställe norr om Kiruna tillsammans med sina kompisar Micke, Mikael och Stefan Lang och stannar där tills nästa lördag :) Lite kul att pappa också heter Stefan, så det blir 2 Mikael och 2 Stefan som åker x)
Om jag får säga det själv (och det får jag) så är jag väldigt bra på att packa, så jag ser massa fel pappa gör hela tiden x) Så jag måste säga till honom, annars kommer han aldrig att få med sig alla saker ^^

Jag var på banken igår, så om några dagar kommer jag få ett kontokort och så måste vi ta ett foto på mig till mitt nya ID-kort :) När kontokortet har kommit och vi har fotat mig ska vi gå tillbaka till banken och sätta en kod på kontokortet och fixa ID-kortet :) Så när vi var på baken igår behövde jag egentligen inte göra så mkt, bara välja en kod till "telefonbanken" där man typ kan kolla sitt saldo och sånt ^^
När vi var klara på banken åkte vi till Kållered och köpte hyllor som vi ska sätta i hallen och pappa köpte saker i ngn sportfiskeaffär :P
När vi kom hem pusslade och läste jag lite, kollade på sista avsnittet av Morden i Midsomer och sen satt jag vid datorn och redigerade bilder :)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på... några förslag?
Jag kan ju alltid ringa/messa Mars, men samtidigt tror jag att jag vill vara hemma när pappa åker ^^ Men hon kanske vill leka ikväll.. fast dom skulle typ få gäster imorgon och då kanske hon måste städa lr ngt ikväll..? Hmm.. aja, det skadar ju inte att fråga henne om hon vill leka iaf :)

Förresten! Jag sitter vid våran vanliga dator nu :D Kalle fixade internet igår, vet inte riktigt hur han gjorde men jag är iaf glad att det funkar :D
Fast jag får inte igårn Spotify nu.. bajs.. x)

Vi höööörs :D<3


Kommentarer
Postat av: mars.

Hej Shuewwett :)

Vi leker en dag? jah? :)

Mitt äpple hoppar ner från ett träd :D <3

2009-07-22 @ 20:53:09
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: marshii

Jah det tycker jag :)

Men skulle vi på bio på lördag? :o

Vilken tid kommer Noss-boj hem då?

Orka kissie-mannet -.-

Jag har tråkigt, helt ensam och lämnad.................................................................................................. ;(;(;(

2009-07-23 @ 21:58:36
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: mars

ooh btw jag vet inget om kalas-bajset, vet inte om det blir något men då kanske det blir först om 7 år eller nåt? :/

Och det kommer vara på en söndag, hon jobbar alla andra dagar

2009-07-23 @ 22:00:33
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0