HomHomHom (som Mars skulle ha sagt) :D

Den Där är hemma igen :) Alltså Noss :D Hon kom hem när jag precis skulle börja jobba, och jag stog där på Emmas trappa och ropade "Hej!" och vinkade men Noss varken såg eller hörde mig ;( Ack, så svårt mitt liv är... Jag kommer aldrig att bli lycklig igen..
Blev lite poetisk där :)

Vi ska åka till Kba och kolla på Ice Age 3 :) Tror jag iaf, vi ska bara prata lite mer och försöka bestämma ngt :)
Den fanns bara med svenskt tal.. fan.. ooooorka? xD
Jag vill se Public Enemies, men Noss tycker den verkar för seriös och det är tydligen tråkigt x)<3
Jag har redan sett HP6 och jag och Noss såg The proposal så det finns inte så mkt att välja på eftersom vi är för lata för att ta oss in till Gbg :)
Eller så kan vi ju bara strunta i att gå på bio just idag? Vi kan ju hitta på ngt annat :)
Jag kom med den otroligt smarta idén att vi kunde ha myskväll hemma ist, och hyra filmer och köpa godis :D Men dom andra dissade den idén helt, dom vill bara gå på bio ;(

Nu pratar vi om vikt istället, vi tkr att vi har blivit tjocka, jag tycker inte att Noss och Mars ser tjocka ut men jag VET att jag är tjockare än förut x)
Jag vägde mig = INTE ROLIGT..

Hmm..

Jag orkar inte skriva mer.. ^^

Lek snällt <3

Kommentarer
Postat av: mars

HOMHOMHOMHOMHOM!!! :D <33

Jag tycker att vi kan dissa bion nu :)

2009-07-25 @ 15:19:43
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0