Huvudvärk

Hallå Barn :)
Woho! Jag kan uppdatera! :D
Sitter vid köksbordet med pappas jobb-dator :) Och här funkar internet minsann :)

Mamma sa just att vi tydligen ska åka till banken idag och fixa bankomatkort till mig (skulle ha fått det när jag fyllde 15 men det glömdes visst bort^^)
Men vi skulle inte åka förren senare.. så jag antar att jag får sitta och roa mig själv fram till dess.
Jag har börjat läsa i min bok om deprimerade tonåringar, den heter Impulse och är helt skriven i dikter ^^ Kan ju verka ganska jobbigt att bara läsa massa dikter, men det var faktiskt as fräckt och gav boken mer typ.. inlevelse?
Den är bra iaf, så jag kanske läser lite mer i den sen :) Eller så pusslar jag och lyssnar på HP3 :)

Vad ska ni göra idag då? Något kul? 
Hoppas det :)

Undra om jag får ladda ner Spotify till den här datorn? Det får jag nog inte.. ^^

MenMen, nu ska jag spela lite Mob WarsFB och sen ska jag nog gå och pussla en stund :P
Eller bara vila, jag har sån jävla huvudvärk..

Tjingeling :D<3 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0