Inlägg Nummer Hundra :D

Godkväll :)
Såg just att detta är mitt hundrade inlägg :D Värsta fräsigt (Y)
Grattis Bloggen, Hurra Hurra Hurra!

Idag har jag lekt med Ronja, vi ska fortsätta leka senare men nu är hon hemma och äter ankbröst :)
Vi har ätit nybakat bröd, plockat blåbär och hallon, bakat blåbär/hallonpaj, spelat kort, ätit middag, åkt till affären och handlat vanijsås, mjölk och kaffe och till sist har jag färgat Ronjas hår :D
Men nu sitter jag här ensam, vaniljsåsen är blandad och pajen är redo så när Ronja kommer tillbaka ska vi äta paj och ha det trevligt :D Kalle hade plockat lite blåbär igår, men eftersom vi bakade paj så behövde inte han göra det, så vi fick hans blåbär :) Och så gjorde vi dubbel sats av degen så det blev MYCKET paj :D Kommer säkert vara as gott<3

Nu lyssnar jag på Banana Pancakes med Jack Johnson, tips från Noss :)
Den är typ supermysig att bara ha på i bakgrunden när man håller på med saker :)

Igår när jag var hos Marsh höll vi på och redigerade en bild på en modell, jag i Paint och Marsh i Photoshop (Y) Det var kul, vi ska leka imorgon igen och då kanske jag laddar upp bilderna här på bloggen :) Eller aa, inte kanske, jag kommer ladda upp dom x) Jag tyckte att jag lyckades rätt okej med min bild :)
Jag = Paint-proffs (Y)

Nu ska jag kolla lite smink-bloggar och lyssna på Nalle Puh TitelsångSpotify :D

Lek snällt :)<3

Kommentarer
Postat av: marsjii

HomHomm :)

Vi är bäst på att redigera tjocka modeller (H) :D <3

Hon är mycket coolare nu. :)

Vi leker imorgon, hejdåååhjjjklrtm. :D

2009-07-16 @ 19:21:22
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0