Jag <3 Ljudböcker

Hej igen!
Åååhh! jag är super glad! :DD
När jag och Mamma var i Kba förut idag fick jag tag på Harry Potter And The Half-blood Prince som ljudbok på biblioteket :DDD Jag är heeeelt överlycklig! :D
Så nu har jag suttit hela eftermiddagen och kvällen och lyssnat på de 5 första kapitlena medans jag har pusslat, målat tånaglarna och kollat ut genom fönstret på skogen nedanför :)<3
Berättaren har typ värsta mysiga rösten, ganska mörk och med jätte trevlig engelsk dialekt :D
Lånade även 2 andra böcker när vi var på bibblan, hade velat ha en som heter Vampirates men den fanns inte inne och jag orkade inte reservera den ^^ Så istället lånade jag Hata Romeo av Rachael Wing och Leader Of The Pack; Warning Contains Sex, Swearing And Rugby av Kate Cann.
Fast jag blev lite besviken när vi var på bibblan, för de hade flyttat avdelningen med ungdomsböcker på engelska från det vanliga hörnet till en hylla närmade lånedisken och det fanns typ inga böcker? Antingen har sjukt många lånat eller så har dom rensat bort massor.. iaf så blev jag lite sur på det ^^
Meeen nu ska jag reservera biobiljetter till Harry Potter Och Halvblodsprinsen åt min familj och sen ska jag kolla på någon film tror jag :D


Rupert Grint, Daniel Radcliffe och Emma Watson.

HejHej :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0