Hos Marsh :)

Heeeej :D
Jag sitter här hemma hos Mars och myser :)
Mitt internet hemma har superdamp så jag har inte kunnat uppdatera ngt ^^ Jag kan vara inne på msn och Spotify funkar, men jag kan inte få upp ngn internet-ruta ^^ Jag blir så sjukt irriterad på det.
Men i lördags var jag och handlade med mamma och Kalle, skulle köpt mer hårfärg men det glömde jag x) 
Vi var även på biblioteket och jag lånade HP3 på ljudbok. Fast jag tkr inte om berättarrösten, han låter as töntigt och har ingen mysig dialekt som den förra ljudboks-pratar-pojken hade :(
Lånade även 2 böcker, men jag kommer inte ihåg vad dom hette och jag orkar inte kolla x) Dom verkade bra iaf :P Den ena handlade om olyckliga tonåringar som höll på att skära sig, käka piller och fundera över självmord, sen träffade dom varandra och blev kompisar och mådde bättre typ.. tror jag x) Verkade rätt kul iaf :)
På kvällen gick jag, Ronja och min familj Harry Potter 6 :DD Den var jätte bra tkr jag, en av dom bästa av HP-filmerna <3
Blev iaf himla glad att den inte sög, som 5:an.. den var helt sämst.. x)

Igår höll jag på ute nästan hela dagen, vi håller på att bygga om våran yttertrappa så jag skyfflade sand och grus och flyttade stenar i massa timmar x) Vid 17.00 gick jag och mamma in och lagade middag och sen satte jag mig och läste under trappen inne ^^ Skulle vänja hundarna vid att sova där ^^ 
Hann även med att pussla en stund :)

Och nu sitter jag här och lyssnar på Dö, jävla gubbe med Olaola tillsammans med Mars :)

Ha det trevligt :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0