Måndag

Hmm.. kan bli lite problem med att skriva vad jag gjorde förra måndagen.. eftersom jag faktiskt inte kommer ihåg vad jag gjorde x) Men jag tror att jag var med Noss och Marshie?
*kollar deras bloggar för att se om dom har skrivit vad jag gjorde i måndags*
Dom hade inte skrivit vad jag vi gjorde, MEN! Marsh hade uppdaterat på söndagen innan och skrev att hon hade ramlat och blivit blodig, vilket fick mig att minnas att hon hade plåster på knäna. Och då kom jag på att hon undrade om hennes solbränna skulle bli konstig pga. plåstrena, vilket fick mig att minnas att vi var på stranden :D
Såå, det var alltså DET jag gjorde i måndags, jag var på stranden med Noss och Marsh, vi solade mest, badade bara benen. Innan vi åkte dit stannade vi och köpte tidningar så vi låg och läste på stranden hela dagen :D
Senare åkte vi hem och åt och efter det stack vi hem till Marsh och spelade Sims 3 (Y)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0