Mätt, Glad och Rik :D

Hallå alla :D
Har precis jobbat, vi tjänade riktigt bra idag :DD Så nu har jag massa pengar :G
Det var trevligt att träffa Noss, även om vi bara jobbade ^^ Jag har varit lite vänner-lös den här veckan x) Så det var nog bra för mig att träffa folk x)
Har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av dagen, vet inte om jag känner för att bara sitta och pussla ^^ Jag vill hitta på något annat :D
Men vad?
Äh, jag orkar inte tänka.. jag kanske kan hjälpa pappa med att bygga våran nya trappa.. eller.. pussla x)
Fast först tänker jag sitta här en stund och lyssna på musik och ta det lugnt :D

Ha det bäst :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0