N ö r d

Hallåå :)
Jag är såååå Harry Potter-nörd :D Hela dagen igår och hela dagen idag har jag ägnat åt att läsa HP, lyssna på HP på ljudbok, äta, Läsa HP igen och sedan lyssna lite till :D
Och jag älskar det, det finns typ inget bättre än böcker :D<3
Fast nu ljög jag lite, jag varken läste eller lyssnade på HP mellan 20.00 och 01.30 igår ^^ Då kollade jag på Michael Jackson Tribute Day-grejs på MTV :D
Först typ sammanfattning av hans liv och album, sen hans största TV moments och efter det hans 20 största hits med musikvideor och allt :DD

Så nu sitter jag här och nynnar på Blame It on The Boogie med Jackson 5, den är mysig :D
"Don't blame it on the sunshine, Don't blame it on the moonlight, Don't blame it on the good times, Blame it on the boogie!"
Fast i videon har dom så fula kläder så det är inte sant x) Men jag antar att dom var otroligt heta när videon spelades in ^^
Jag gillar M.Js tidiga videor väldigt mycket, för då ser han så glad ut hela tiden :) Hans senare videor är mer aggressiva, fast hans dansar jävligt mycket bättre i de senare :D T.ex. videorna till Smooth Criminal och The Way You Make Me Feel, där dansar han så jävla fräckt :D<3
Jag fullkomligt avgudar hans sätt att röra sig på ^^ <3

Nu lyssnar jag på massa av M.Js låtar som jag hörde på MTV igår :P Det var vissa jag aldrig hade hört förut som te.x.

Blood On The Dance Floor
Earth Song
They Don't Care About Us
Remember The Time
Enjoy Yourself
  (med Jackson 5)

Ska nog kolla på lite videor också :DD

Yeah :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0