Ny Look

Hej Barn :D
Jag har numera orange hår (Y)
Gjorde blonda slingor förut, och jag visste ju att det skulle bli ganska orange men jag hade tänkt mig att man mer skulle se att den var slingor.. att det liksom skulle vara lite uppdelat ^^ Men nu blev allt utom underhåret orange (Y)
Skulle gjort slingor i underhåret med, men färgen räckte inte :D

Fast jag är faktiskt inte helt sjukt missnöjd :O Jag ville ha förändring och Swooosh! där kom förändringen :)

Såhär ser jag ut nu då då: ^^


Ignorera avsaknaden av smink och tröjan jag har på mig x)
Var tvungen att ha på mig en otroligt het tröja när jag färgade så att det inte gjorde ngt om det skulle hamna färg på den :)

Jag tror jag ska göra fler slingor ngn annan dag så att det blir lite blondare på vissa ställen :D

Förresten var jag i Ullared med mamma hela dagen igår :) Hittade massa kul saker och det var mysigt att vara med bara mamma :D<3

Jag ska till stranden med Mars imorron :)
Tyckte bara att ni borde veta det :)

KRAMAR :D<3


Kommentarer
Postat av: MarsH

det är värsta cooligt ut ju :o

det ser inte så farligt oranget ut :)

och oranget kan vara rätt ballt med (H)

2009-07-14 @ 20:28:16
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0