Onsdag

På förmiddagen åkte jag och mamma in till Kba för att jag skulle köpa presenter till Noss och sen skulle vi handla lite mat. Jag hittade trevliga grejer till Noss och jag fick ekologisk Cola! :D Jag tänker aldrig mer köpa vanlig cola, inte för att jag brukar dricka sånt särskilt ofta, men ändå x) Och förresten så är jag mer en fanta-tjej ^^
När vi kom hem satte jag mig och läste en stund innan Nossie sms:ade och frågade om jag och Marsh ville gå på bio :) Marsh kunde inte men efter en lång stunds funderande och babblande så åkte jag och Noss in själva. Självklart var det otroligt tragiskt och tomt utan Marshie<3 Men vi lyckades ha kul ändå :D
På bion var det typ tusentals folk som skulle på Ice Age 3 och dom fick gå före i kön för att dom typ hade bråttom så det tog en stund innan vi kunde hämta våra biljetter, och sen fanns det ingen växel i kassan och hon som satt där pratade kul och allt var väldigt roligt x)
Men iaf så fick vi köpt popcorn och dricka och så gick vi in och satte oss och kollade på The Proposal :D
Den var faktiskt mycket bättre än jag trodde den skulle vara :O Inte så förutsägbar och väldigt gullg :) Och as kul :D
När vi gick hem från bussen senare hade vi också kul, vi hoppade på vita sträck, blev skrämda av superläskiga spion-kossor, sjöng lite och hade det allmänt treligt :D

"HejHej måne, Hej på dig mån-en!"
- Noss sjöng så vackert, till melodin av Hej Hej Monica


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0