Rocka På!

HejHeeeej
Här sitter jag och diggar Markoolio :D
Rocka På är riktigt go att digga till, fast favoriten är ändå Båt Låten<3

Igår skapade jag och Noss en spellista ihop på Spotify, den är proppfylld med Markoolio (Y) Fast vi har även lyckats tränga in bl.a Nalle Puhs Themesong och Lek Med Mig av Thomas Ledin.
Spellistan är sjukt seriös :D
Påtal om Noss, hon ska messa mig när hon har slutat på jobbet så kanske vi ska leka :)

Förutom att vänta på att Noss ska sluta jobba så har jag inte hittat på så mkt idag.
Vaknade vid 11, gick ner och hämtade frukost och gick tillbaka till mitt rum och lyssnade på HP medans jag åt :) Sen började jag pussla och fortsatte lyssna på HP. Pusslet blev klart vid halv två och jag tänkte att jag skulle dusha. Men så började jag läsa Hata Romeo, och det visade sig att den var jätte bra :o Så jag var bara tvungen att läsa ut den ^^ Kom iaf tillslut in i duschen vid halv fem :)
Så nu sitter jag här, har precis ätit en macka och babblat med päronen som kom hem från mormor :P

"Ååå-åååka pendeltåååg! Jag är en loser baby, jag har inget körkort!" :DD

Seriöst, Markoolio äger :)

Förresten, vi ska skaffa en hund till :) Om vi har tur får vi en liten labrador-valp redan i september :P Vi ska åka ner till Skåne på söndag och träffa mamman och prata med ägarna så att dom vet vilka vi är och vet att vi är seriösa och sånt :) Man har mkt större chans att få en valp om man träffar ägarna innan eftersom dom inte gärna ger bort en liten valp till någon helt okänd ^^
Så isåfall kommer vi ha 4 hundar i september :D Våra andra hundar är mammas men det här kommer bli pappas hund, och vi har fullt upp med att försöka komma på bra namn.
Pappa ska använda den när han jagar, till att söka efter viltet och sånt så han funderade först på att döpa den till Seeker :P Men det fick mig att tänka på HP (surprise?) och att Harry är sökare där och då kom jag att tänka på den gyllene Kvicken. Som heter the golden Snitch på engelska och det tyckte mamma och pappa var fräckt så nu finns Snitch eller Snitchie också som namnförslag :D

Nu ska jag fortsätta att lyssna på Markoolio och annan trevlig musik och vänta på att Noss messar :)
Och om hon inte orkar leka så ska jag nog lyssna på mer HP :D

Tjenixen :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0