Söndag

Hade huvudvärk hela dagen så jag tog det lugnt, städade mitt rum lite till, och fixade massa annat.
När jag hade städat ett tag fick jag typ extrem lust att måla, men jag orkade inte plocka fram mina oljefärger så jag satte mig och tecknade lite. Jag blev faktiskt väldigt nöjd med bilden jag målade ^^ Har inte blivit nöjd med något jag har målat på hur länge som helst så det kändes väldigt bra :D Kanske lägger in en bild på teckningen någon dag ^^
På eftermiddagen så satte jag mig med mitt nya pussel, pusslade lite och kollade på TV samtidigt, fast sen fick jag typ äckligt ont i huvudet så jag käkade piller och la mig på sängen en stund och råkade somna ^^
Sov tills mamma och pappa kom hem vid 11 och upptäckte att alvedonen jag hade ätit inte hade verkat ._.
Men jag gick iaf och la mig igen typ 2 timmar senare och då hade väl huvudvärken gått över liiite ^^

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0