Tisdag :)

Hej Allihopa :)
Har vart lite dålig update ^^
Iaf så gick jag, Marsh och Noss aldrig på bio i lördags, och vi träffades inte heller och jag var på allmänt dåligt humör x)
Vi gick på bio i söndags istället och kollade på Brüno, den var as kul :D Fast en aning vulgär x) Rätt lik Borat på vissa sätt ^^
Igår var jag först och handlade med mamma och lånade lite böcker. Sen grejade vi med stenar i trädgården och Kalle grävde en avlång grop.. typ, och på kvällen satt jag och mamma och kollade på Beck tillsammans :D
Jag gillar Beck (Y)

Idag är mammas kompis Pernilla från småland här :) Jag fick godis av henne :G
Jag har suttit en stund och varit trevlig medans dom fikade, fast nu har dom åkt ner till båten med hundarna så jag kunde sätta mig här och tröka ist (Y) x)
Har även hunnit läsa lite i en bok jag lånade igår, Parasit av Scott Westerfeld.
Jag älskar Scott Westerfeld :G :G<33
Boken handlar iaf om vampyrer, fast dom har blivit vampyrer för att dom är infekterade av en parasit. Huvudpersonen är inte en fullt utvecklad "parp" (det är vad dom kallar sig själva) för att han på ngt sätt är smått immun mot parasiten. Men han är smittbärare och kan smitta andra genom kyssar för att han har parasit-grejs i sin saliv :) Han jobbar som "parp-jägare", alltså han försöker hitta och fånga in parper som driver omkring och dödar folk i New York :D



Jag har läst typ 100 sidor, och den är verkligen AS BRA :G Läs den! :D

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, har inte frågat mamma om jag måste vara hemma för att Pernilla är här eller om jag kan sticka iväg om jag känner för det ^^
Vet bara att jag ska vara hemma och äta middag sen.. och typ glass-sak som mamma har gjort :)

Tjingeling :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0