Tisdag

Jag tror att jag bara slappade hela tisdagen.. men jag är inte helt säker ^^
Nej just det ja! Jag var ju på en ö men min familj och Kalles kompis Viktor :)
Vi åkte ut med båten till "fjärils-ön" någon gång på förmiddagen, jag solade, badade fötterna och fångade små räkor (Y) Vi åkte hem igen vid 5 och köpte pizza på vägen (eller aa, jag tog en kebabrulle, pizza är äckligt ^^)
När vi hade ätit plastade jag in resterna av min kebabrulle, la den i kylen, gick upp på mitt rum och satte mig och pusslade :D Friiiidfullt<3
Så nu är mitt pussel klart (Y) Jag hade tänkt ladda in en bild på det (jag är nörd, jag vet) men jag kan inte hitta kameran (Y)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0