Torsdag

Nossies födelsedag! WOHO!
Jag, Noss och Marsh åkte in till Kba för att fika och fira Noss. Vi gick lite på marknaden på torget, fikade på Espresso House (vi drack Is-chai för första gången. Mums!) och så handlade vi massor bl.a. på rean på Gina Tricot :D

Jag köpte:
En turkos-blå body
En vit spets-kjol
En vit t-shirt med massa tryck
En ljusgrön t-shirt med tryck
Ett bronzing puder

Vi fick skjuts hem av Jonas (Nossies bror) och senare när jag hade ätit åkte jag hem till Marsh ;D
Noss skulle också ha kommit men hon orkade inte och ville vara hemma. Vi spammade henne med sms och ringde henne och sa att vi hatade henne för att hon inte ville vara med, men hon ville inte komma ändå x)
Så jag och Marsh lekte själva :D Vi hade massa kul, om ni går in på http://marshie.blogg.se så kan ni läsa lite kul citat från kvällen xD
Vi somnade vid 3, fast vi orkade inte fixa så mycket så vi bara drog lakan och täcken till soffan och sov där (Y)

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0