Extremt Uttråkad :)

22 FRÅGOR OM DIG SJÄLV
Röker du ? - Nej
Snusar du ? - Nej
Skolkar du ? - Hela tiden :)
Gör du frukosten själv ? - Yep, A-fil och dinkelfras it is! x)
Har du suttit i rätten ? - Nej
Har du slagit ner någon ? - Nej :)
Har du pussat någon av samma kön ? - Jaa
Har du varit på strippklubb ? - Nej
Vad gör du när du blöder näsblod ? - Kör upp papper i näsan (Y)
När grät du senast ? - Ingen aning
Vem kan du prata om allt med ? - Mig själv
Har du solglasögon ? - Jepp, dom ligger i min moppe :)
Skriv en mening ? - Eeehh.. jag bor här :D
Vem kramade du senast ? - Mamma

Vad är din högsta önskan just nu ? - Hmm.. jag vet faktiskt inte..
Vad heter den hårspray du använder ? - Använder inte hårspray så ofta ^^ Men jag har Wella.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? - Ljusgrön

Har du string på dig just nu ? - Nej :)
Känner du någon som heter Niklas ? - Naaeej
Har du läst mer än 10 böcker i ditt liv ? - HAHAHAHAHAHAHA! Yep, det har jag med säkerhet gjort ^^ 
Är du blyg ? - Var det förut, men nu är jag väl hyfsat utåtriktad :)
Vad tänker du på just nu ? - Undrar vad jag tänker på för att kunna svara på den här frågan :)

VAD FÖREDRAR DU HOS DET MOTSATTA KÖNET ?
Mage,ben eller armar ? - Hmm.. Armar och Mage tror jag :D
Bruna,blå eller gröna ögon ? - Det spelar inte så stor roll, bara dom är livfulla och ser snälla ut :)
Långt eller kort hår ? - Lagom
Lång eller kort ? - Längre än jag :) (dvs. över 175 cm)
Röker eller snusar ? - Absolut inget av det
Hur stor betydelse har kläderna ? - Ganska stor, man vill kanske inte att ens kille ska gå runt i typ sopsäckar..
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? - Hmm.. som vänner isåfall :)
Gillar någon annan dig just nu ? - Jag vet inte? :)

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt ? - Varmt
Blått eller rött ? - Beror på i vilket sammanhang ^^
Regn eller snö ? - Snö
Ull eller bomull ? - Bomull
Rosor eller tusensköna ? - Rosor
Vår eller höst ? - Vår
Historia eller vetenskap ? - Vetenskap
Matte eller engelska ? - Engelska :G<3


ÖVRIGT
Svär du för mycket ? - Nejdå :)
Vilken låt lyssnar du på just nu ? - Addicted - Saving Abel
Hur ser ditt skrivbord ut(till datorn)? - Det är blått, har fyra ben och är ganska fult
hur är vädret just nu ? - Blå himmel, solen börjar gå ner och det år lite disiga moln här och där
vart skulle du vilja åka ? - Till något varmt land, eller England
vill du ha barn ? - Jodå
isf vad skulle dom heta ? - Jag tycker Benjamin är fint :) och Gabriel

SENASTE SOM DU
träffade ? - Mamma och Pappa
pratade i telefon med ? - Oj.. hmm.. mamma kanske?
sov tillsammans med ? - MarshH :)




Hej jag heter Fia och jag har inget liv så jag sitter och svarar på tråkiga frågor..
...Men jag är glad ändå :D

FTYUYGFURRY! :D<3 (Marsh fattar) 


Kommentarer
Postat av: marsjii

3euuu!!!!!!! :D

2009-07-12 @ 19:12:39
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0