Yay!

Hej igen :)
Jag har lyssnat på en Metallica-låt massor dom senaste dagarna, men vi har den bara på en bränd skiva så jag har inte vetat vad den heter ^^ Och jag har inte orkat fråga Kalle. Men så frågade jag alldeles nyss och han sa att den hette Sad But True :D
Så jag sökte på den på Spotify, men versionen där sög x) Den var helt fel ^^ Och på Youtube fanns det bara live versioner som hade kasst ljud ^^
Men jag hittade en bit av den som cover, när Nickelback spelar den, och det lät riktigt bra :D Även om dom inte spelade hela ^^



Ha det trevligt :D<3

Kommentarer
Postat av: mars

Hej Folh :)

Jag har babblat med mammuten om piercing i naveln igen, och hon har typ "lovat" att följa med tror jag, eftersom man måste ha med en förälder om man är under 18 :)

Ska nog göra det i Augusti när hon kommer tillbaka från Kina :D

Har du babblat än? x)

2009-07-13 @ 13:01:09
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0