Dagen Efter - Aldrig mer 9F - Men Sjukt Glad Ändå!

HEJ!
Dagen igår var verkligen superlyckad! :D Även om det regnade på morgonen så var det trevligt, det var upphåll precis när vi gick ut :D
Vi lyssnade på kören och rektorn som höll tal och folk tog kort på oss och alla var jätte fina<3 Sen hemma fick jag tårta, blommor och pengar av mormor. Det var mysigt :D Fast sen började folk prata om tråkiga saker och jag tröttnade på att sitta och vara trevlig ^^ Så jag gick upp och satte mig och läste Harry Potter tills jag somnade xD Sov halvsittandes i sägen i 50 min. innan mamma kom och väckte mig ^^ Det var gött :)
Började göra iordning mig till balen och tog det typ as lugnt och var super noga med allt ^^
Vi åkte buss från skolan till Särögården och fick vara utanför ett tag och bli underhållna av en trollkarl :P När vi kom in blev vi placerade vid långa bord och en stund senare kom maten (BRUNSÅS! 'KlappKlappKlapp*) vet inte riktigt vad vi åt, men det var iaf någon sorts potatis och kött :) Efter det gick vi runt och minglade lite innan vi fick efterrätt :)
Trollkarlen trollade lite på scenen och några lärare sjöng sånger om sina klasser :)
Sen blev det en paus och då skulle ALLA tjejer på toa xD As trångt och lång kö ^^
Sen kom Glennartz upp på scenen och det blev dans :D Först dansade vi vals och bugg och senare blev det fritt :D efter ett tag gjorde mina fötter as ont och det var SJUKT varmt så jag tog av mig skorna och vi svalkade oss lite på balkongen, sen fortsatte vi dansa tills vi typ dog :DD
SÅ JÄVLA KUL! :D verkligen jätte lyckad kväll :D
Hela vägen hem var jag helt uppsplet och as glad, kunde typ inte sluta prata eller le ^^ Undrar om jag skrämde Robin som satt brevid mig? Jag bara log och skrattade smått hysteriskt hela vägen x)
Tänkte jag kunde ladda in lite bilder :) Fast jag har inte fått Jennis eller Nossies bilder än så jag har inga bilder från själva balen ^^


MarsH påväg att krama våran lärare Cristina :)


Nossie kramar Cristina :)


Jag kramar våran andra lärare Anna :)


Från Vänster; Jenni, Anna, MarsH, Jag, Nossie, Per och Simon :)


Klassen :)<3


Posar med Mormor :)


MarsH, Jag och Nossie :)


Mat, Bror och Mormor :)  (Lite suddigt, men det får ni stå ut med^^)


Jag i trädgården innan balen :)


Jag och Nossie nedanför mitt hus :)

Sååå, det var lite bilder från igår :D Ska ladda upp ännu fler senare när andra har skickat :D

Idag ska jag inte göra någonting hade jag planerat, bara driva omkring och slöa, det är ju ändå sommarlov nu :D Kanske går en sväng med hundarna senare eller läser klart första Harry Potter boken :P
Har planerat att läsa allihopa igen, fast jag vet redan exakt vad som ska hända hela tiden eftersom jag har läst alla böckerna minst 3 ggr ^^
Jag gillar Harry Potter ^^<3

Lalalala... hejdå! :D<3

Kommentarer
Postat av: MarsH

Är det bara jag som inte tycker det är väldigt kul att krama Cristina? Både du och Nossie ler, jag ler lite sådär.. så att det ser ut som att jag tänker nej fan.. hehe måste man krama henne? :S

xD

2009-06-11 @ 22:26:58
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Ronja

Aww, va fin du va på balen<3

hur är det med dig?

2009-06-12 @ 21:36:04
Postat av: Fiyah

Svar till Ronja:

Tack så mycket :D

Jodå jag mår fint, men har lite leka-med-ronja-abstinens?

Var är du förresten? Jag håller inte riktigt koll på var och när du bor på olika ställen :/ Vet aldrig om du är hemma, i Åsa eller hos Magnus :O Och lat som jag är så är det ju såklart omöjligt att lyfta telefonen ^^

Leka snart?

2009-06-14 @ 20:59:22
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0