Dagen Före...

Hej Pojkar och Flickor!
(och eventuellt hermafroditer)
Igår var våran sista riktiga skoldag med 9Fkaparen :/
Och allt var helt CP igår x) På NO:n kollade vi på fotboll (niorna vs. lärarna), på svenskan hade vi engelska, på matten hade vi SO och på franskan gjorde vi korsord som inte funkade?
Seriöst? Och jag som brukar vara lite allmänt förvirrad, hängde inte med alls ^^

Idag var det lite lättare att hänga med, inga vanliga lektioner utan bara leka med grann-klassen, fika, städa och kolla på cabarén :P
När vi hade slutat vid 14.00 åkte jag från skolan med moppen för sista gången :/ Massa saker vi har gjort idag som aldrig kommer hända igen :/ Känner mig typ ledsen, kommer sakna massa folk, och sen så har vi ju så mkt minnen tillsammans på skolan :/
Imorgon blir det sista gången jag ser vissa :( Men jag hoppas att balen kommer bli kul även om 9F inte finns mer efter det :/
Det hela blir ju inte bättre av att jag hatar förändringar ^^ Har verkligen sjukt svårt för att saker ändras ^^ Är helt överkänslig ^^ T.ex. när jag målade om mitt rum kunde jag knappt sova på flera dagar och grät massor för att mitt rum såg annorlunda ut ^^ (Jag är seriöst as skev?)

Nu sitter jag här och ser väldigt cool ut ^^ Jag har rullat hela mitt hår till små bollar för att försöka få det att bli mer lockigt, men det kommer antagligen bli as fult så då får jag bara mer att platta imorgon ^^
Jag har även 17 kilo vaselin på läpparna för att dom ska bli mjuka och lättsminkade xD
Jag är som ni kanske förstår, AS HET just nu x)

Jag har förresten sjukt lena ben just nu :) Nyrakade och insmorda med trevlig lotion :D *klappar på mitt smalben*

"It's all about the C.U.N.T"
Jaaa, jag lyssnar på Lollipop Luxury IGEN! Jag gillar den :D<3
Fast nu bytte jag till Segertåget - Maskinen.
Oj, nu bytte jag ingen :O Till Svennebanan - Promoe.

Oj! Om 10 min. är det Desperata :DD
Så jag får gå och fixa fram lite mat och sätta mig till rätta i soffan nu :D

BajBaj :D<3 

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0