Midsommarafton.

Sovit Gott?
Det har jag iaf :P Eller aa, jag drömde värsta sjuka drömmen med tavlor och grejs, men ändå :)
Vad ska alla hitta på idag då? Kanske dansa kring midsommarstången? Myyyys :)
Och vad ska jag själv hitta på då?
Det var tänkt att min familj skulle gå bort till min faster Monica och fira med lite släktingar, men sen blev det att vi bara ska gå dit ikväll och äta jordgubbar :P
Så jag har alltså inget att göra idag :O Känner inte för att gå till fotbollsplanen och dansa x) Det kommer säkert ändå regna ^^ Det är typ molningt ute.. fast man ser solen liiite bakom molnen :D Och det blåser inte lika mkt som igår (Y)

Nu lyssnar jag på Nickelback<3
Jag gillar dom :G
Sa ju mina favoritlåtar med The Sounds igår, så då kan jag väl lika gärna säga mina Nickelback-favoriter också :)

Another Hole In The Head
Figured You Out
How You Remind Me
Never Again
Far Away
Feelin' way Too Damn Good

Igår på kvällen kom Nossie hit, vi gick ut i skogen för att kolla på olika ängar som kan funka till våra photo-shoots. Vi gick första till en som var fin, men det var staket runt den så vi vågade inte gå ut på den x) (men nu har min mamma sagt att det är okej att vara på den ängen^^) så vi gick till en annan liten äng längre in i skogen :) Den var fin, mer glänta än äng. Så där satte vi oss ner på en sten i gräset och Nossie fotade lite :)
Efter det vandrade vi ner mot "Stora Sjön" och Nossie fotade lite träd och grejs innan vi gick och satte oss på berget som sluttar ner i sjön :) Där satt vi och pratade lite innan va gick och klättrade i träd (Y) Fast träden var ganska kassa så vi gick hem :)
Någon annan dag ska vi kolla om den stora ängen precis nedanför mitt hus är något att ha till våra photo-sessions, det finns en liten del av den som kan vara bra, så det ska vi kolla upp :)

På måndag ska jag åka till Blekinge förresten :) Ronja och hennes familj ska dit, och hon hade bjudit med Magnus (sin kille) men han kunde tydligen inte, så då frågade hon om jag ville hänga med :D Om jag har fattat det hela rätt så har dom hyrt ett hus där och vi ska bo där i typ en vecka?
Det kommer säkert bli jätte trevligt :D Tänkte att jag skulle ringa Ronja idag för lite mer info, typ exakt när åker vi? När kommer vi hem igen? Vilka ska hänga med? O.s.v.. :D
Måste hålla lite koll på när vi kmr hem eftersom jag jobbar nästa helg och jag vill veta om jag ska försöka byta helg med Jesper eller om jag typ ska åka hem tidigare eller ngt ^^
Men det kommer säker lösa sig :)

Ooohhh, igår innan Nossie kom hit så höll jag på och kollade massa sminkbloggar :G Så jävla kul! :D Jag hittade några som jag blev jätte inspirerad av och jag ville bara springa upp på mitt rum och sminka mig likadant xD
Hittade en ögon-make som var särskilt snygg (hade tänkt ladda upp en bild på den, men jag orkar inte^^) och jag vill göra den :O Men då behöver jag en is-rosa shimmer-skugga, vilket jag inte har :/ Men det tänker jag köpa :D Sen tänker jag även köpa ett nagellack som jag såg på en annan blogg ^^ Det var ett H&M-nagellack, men det verkade bra så jag tänker testa det :) Dom är ju ändå inte särskilt dyra :D
Hrm... det var ju det där med att inte slösa pengar ^^
Men jag Vill Ha dom där grejerna! ^^

Vi Hörs! :D<3

Kommentarer
Postat av: MarS

Men jävla kuk-shuttablää??!! :@

Du ska ingenstans ditt lilla fitt-barn!! :@

YES, I SAID IT! You heard me! Jag sa F-ordet LP

Men ditt cp.. vi tre.. du, noss, jag.. måste träffas någon dag.. för om du håller på och cp:ar och leker någon annastans så kan vi typ aldrig träffas? ;( Jag ska på ridläger den 6:e Juli + att jag ska med Lisa till Hjo, och det är typ snart och då är jag borta i en vecka och sen så vips.. så har typ hela sommarlovet försvunnit i luften? :O Och vi har inte lekt någonting? gråter

Så leka typ nu? :) 8)

2009-06-27 @ 20:10:01
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Marrshhiii

Vääänta lite nu.. Måndag.. det är 22:e måndag då? och det betyder att du redan har åkt? :O du åkte när jag var borta? :O höhöh då kommer du typ hem imorgon ju xD eller nåt..? :P

2009-06-28 @ 09:29:17
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0