Nationaldagen ^^

HejHej :D
Lite dålig uppdatering i onsdags, men jag orkade inte skriva så mkt då x)
Pappa har iaf fixat internet här hemma nu :P Han fick göra en systemåterställning och massa sånt ^^ (egentligen fattar jag inte ett skit av vad han gjorde, jag försöker bara låta lite smart xD)
Men nu när ni har fått så dåliga uppdateringar så får jag väl sammanfatta veckan för er :D

Måndag: Skola Först och sen var jag hemma hos Noss-Boy, men henne och MarsH, vi gjorde engelska, lekte och pratade om sex och killar :D
Tisdag: Hmmm.. Vad fan gjorde jag efter skolan i tisdags? :O Kollade iaf på Desperata på kvällen :)
Onsdag: Skola som vanligt, sen in till Kba och där åt jag med MarsH och Nossie, köpte skor och lite annat. Sen var det avslutning på konsten och det var sorgligt att säga hejdå till dom som ska sluta ;( Men det var kul att Jocke och Calle hälsade på :D Hann bara vara med på konsten i typ en halvtimme för sen skulle vi med pendeln till Gbg :P Där gick vi på Musikal/Opera med klassen :D Vi såg på Romeo och Julia, och jag tyckte den var bra fast Julia sjöng liite för mycket opera ^^ Gillade mer när Peter Johansson (Romeo) sjöng, han hade as bra röst :D<3
Torsdag: Först skolan, sen åkte jag hem och testade mina avslutningskläder och övningsgick lite i mina nya ballerina :) Egentligen är dom liite för små men jag hoppas att jag töjer ut dom ^^ Just nu gör det ganska ont att gå i dom ^^ Dom liksom skär in i hälen så att jag får världens märke x) Menmen... Den som vill vara fin...
Fredag: I skolan var det ganska chill, 2 inställda lektioner och inga jobbiga lektioner :) Jag och MarsH spelade kort med JamJam&Gänget innan matten och det var himla kul :) Efter ett tag började vi typ jämföra våra händer? Och folk tyckte att det var väldigt underhållande att jag hade mer hud mellan fingrarna än resten av dom ^^ Så alla satt och drog i min "Simhud"?? xD Kändes typ as udda ^^
Efter skolan gick jag hem, orkade inte vänta på bussen i 1 timme och 20 min ^^ Så jag gick i regnet i en timme istället x)
Hemma hade jag tråkigt hela kvällen och allt var as segt ^^
Idag: Skulle åkt till mormor och målat hennes hus eller något, men eftersom det inte är någon sol så struntade jag i det :) Ska vara hemma och köra på med lite hemmaspa istället :) Måste ju vara snygg som fan till avslutningen x)

Jag har förresten sett New Moon-Trailern nu! :G:G:G!!! Jag dog! <33333
Så underbar :DD Och Jacob var utan tröja ^^<3

Ska duscha om en stund och se om jag kan hitta på något sätt att locka håret på utan locktång :) Tror att det stog nått om det i Cosmo för ett tag sen? Ska kolla upp det :P Vet iaf att det stog något om olika hudtyper och hur man skulle sköta om sin hy och sånt i förrförra numret :D
Fast jag kan redan det mesta av det så jag ska bara kolla lite i vilken ordning man skulle göra olika saker :)

Kom just på att min kroppspeeling-duschcreme-sak tog slut för ett tag sen :/ Men jag kan ju alltid kolla upp hur man gör egen peeling :)
Eller så köper jag det imorgon när jag ändå ska in till Kba och köpa en axelbandslös BH :P

Jag undrar var min flaska med volymmousse är..?
Antagligen någonstans på golvet i mitt rum...  Nu vet jag!
Den är framför spegeln och fungerar som hållare åt mina tofsar :)
Undrar om jag hade överlevt utan min helkropps-spegel? Tror inte det :)

Om bara 4 dagar är det sommarlov! :DD
Aldrig mer Kaparen :DD
Men jag har sjukt jobbig separationsångest ^^

"Fuck Me, I'm A Celebrity, Can't Take Your Eyes Of Me, I'm All That You Can See..."
Jag lyssnar på Lollipop Luxury med Jeffree Star xD
Ganska udda låt, men jag gillar den :D
"O M G. L O L. It's True But Sex Will Always Sell..."

Men nu är det dags för spa :)
Eller aa, jag ska bara kolla på New Moon-Trailern en gång till först :D

Vi hörs :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0