Ny Header :D

Hallå Igen :)
Nu har jag bytt header, jag blev inte super nöjd, men bloggen behövde lite förändring :)
Det känns iaf bra att det är lite mer färg nu :D

Jag kollade runt på ställen för att få lite inspiration till ny musik, och så såg jag bara snabbt i ögonvrån.. Michael Jackson.. och då kom jag på att jag inte har ngn musik med honom på Spotify! :O Skandal! Han är ju fan as cool :D
Så nu har jag lagt in mina favoritlåtar med honom i en trevlig spellista :G<3

Hejsvejs, nu ska jag städa köket lite :D<3

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Du e ascool (Y)! :) Ny header = Jättefin :D:D:D

Leksmetklet LP

2009-06-19 @ 15:48:36
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Marrshhiii

Skiiiit fin header! :D

Michael Jackson är cool :) eller var :/

han är kass nu.. ;(

2009-06-27 @ 22:18:00
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0