Piercings

Godmiddag x)
Jag sitter och snackar om piercings med Robin ^^
Och det påminde mig om att jag har glömt fråga mamma om jag får ta hål i naveln, har tänkt fråga det as länge men jag har glömt det :)
Pappa kmr säkert vara helt emot, precis som när jag frågade om jag fick pierca näsan ^^ Men mamma kanske kan tycka att det är lite coolt :)
Fast dom kmr säkert inte betala det, så det blir till att spara lite pengar :) Och jag sparar redan pengar till annat så det får väl vänta ett tag ändå.. :/
Men jag tycker att piercing i naveln känns liiite fjortis :/ så det får mig att tveka lite x) Men jag tycker att det är så snyggt! ^^
Och sen så vill jag ta fler hål i öronen :) Har 1 hål i ena örat och 3 i det andra just nu, men jag vill ha fler :P

Hmm... jag undrar HUR jag ska fråga mamma om navel-piercing, måste nog överrumpla henne lite så att hon inte hinner tänka så mkt xD
Eller så kan jag ju börja med att fråga henne om vad hon tycker om navel-piercingar i allmänhet ^^ ...fast det kommer hon garanterat genomskåda direkt :/
Bättre att bara gå rakt på sak och bah "Hej jag tänker pierca mig i naveln".
:D

Igår var jag mätt, mätt typ hela dagen xD
Det känns som att jag bara åt hela tiden ^^ Först åt familjen lunch och jag blev sjukt mätt, sen väntade vi ett tag och lite senare åt vi glass och jordgubbar. Sen ännu senare, gick vi till Monica för att fika x)
Jag blev MÄTT, och ändå åt jag typ ingenting hemma hos Monica för att jag redan var as mätt ^^
Så igår åt jag hela dagen och idag har jag inte ätit alls kom jag just på ^^
Började läsa en bok som heter Ful Eller Snygg imorse, som är fortsättningen på Ful av Scott Westerfeld<3 och den var så sjukt bra att jag redan har läst ungefär halva boken nu ^^
Men iaf, den fick mig att glömma frukost ^^

Jag funderar på att gå och äta, men jag orkar inte, jag vill sitta här och leka :)

Förresten, Liberian Girl med Michael Jackson är bra :)<3

Undrar vad jag ska hitta på idag? Förutom att jag ska klippa mig :) Skulle gjort det igår, men jag hann inte ^^
Nossie kanske är ledig?
Om du ser det här, och vill leka Noss, så kan du väl ringa/messa mig? :)


Sjukt gammal bild på mig och Noss :D<3
(vet inte om du tkr den här bilden är okej Noss, men du får stå ut, jag tkr den är gullig :D)

Men Ajöken, nu tänker inte jag blogga mer :)<3

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Hej FolH, jag vill leka :D Men det är imorgon idag LP Vill du leka till Kba? :D

2009-06-21 @ 10:58:03
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0