Sjunde Juni :)

Hej Alla :D
Jag är på himla bra humör :) Fast jag är alldeles för mätt, mår typ lite illa ^^

Idag har jag haft det trevligt :D Vakande vid halv 11 och låg kvar en stund. Messade MarsH och Nossie för att fråga när vi skulle sticka in till Kba. Det slutade med att vi kunde få skjuts in av Nossies päron :P Gött att slippa åka buss, jag blir så jäkla åksjuk av det ^^
Inne i Kba handlade vi underkläder, vilket jag verkligen behövde :o Har inte köpt underkläder på hur länge som helst x)
Vi fikade lite och sen kollade vi mer i affärer, Nossie köpte en jättesöt mintgrön klänning :)
När vi var klara åkte vi hem till Marsh och nördade Sims 3 :G Sen lockade jag Marsh hår och lite på Nossie :) Har aldrig lockat hår förut, men det blev la helt okej för att vara första gången :D

Nu har jag precis kommit hem och bara käkat lite och snackat med mamms. Jag åt typ pyttelite men ändå känns det som att jag kommer spricka snart eller något? Så jäkla mätt xD

Jag har förresten snart läst ut fjärde Twilight-boken, Så Länge Vi Båda Andas :G<33 Den är sjuuuukt bra <33
Och jag ÄLSKAR New Moon-trailern <3


Ge mig skorna :)<3

Nu ska jag bara kolla lite bloggar och sen duscha och sova :)

TjaTjaaaa x)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0