SolSolSol! :D

Det var längesen!
Hallå folk, nu var det typ 100 år sen jag bloggade senast :/
Skulle bloggat lite innan jag stack till Blekinge, men då var internet stendött ^^
Men iaf, jag var på en ö som hette Aspö, en bit utanför Karlskrona, från måndag till fredag.
Jag och Ronja sov ute i husvagnen, det fanns ett rum inne i huset till oss men det kändes mer avskilt och trevligt i husvagnen :)
Vi åt typ hela tiden, cyklade runt ön, badade, spelade fotboll, åt mer, fikade, sov och solade :)
Jag hade jätte roligt och vi bodde hur fint som helst. Och det var as gött att vara ute och röra på sig hela tiden :)
Fast då och då var det lite jobbigt att det var så mycket människor överallt, jag tycker det är väldigt skönt att vara ensam ibland, men det var lite svårt med så mycket folk ^^
Det var jag och Ronja, hennes pappa Micke, hennes bror Rasmus, plastbror Isak, plastmamma Jessica, Jessicas mamma Madde och hennes man Ulf.
Ronja och Rasmus är det inga problem att vara med men de andra kan vara så krångliga ibland ^^
Så länge vi var ute och inte trängdes med alla andra var det super trevligt :D

Jag kom hem sent i fredags kväll, åkte tåg från Karlskrona. Ronja och de andra ska inte åka hem förren imorgon men jag åkte hem för att jag skulle jobba ^^ Så nu har jag varit hemma ett tag, hunnit tjäna pengar och bli lite brunare :)
Jag tyckte att det var varmt och helt underbart väder nere i Blekinge, och så visade det sig att det var ännu bättre väder här hemma, snacka om att det är härligt! :D
Fast lite brisar när jag jobbar hade inte varit fel x) Det blev lite varmt ^^ Men neeej, nu ska vi inte klaga :o Hela vintern har vi väntat på att det ska bli varmt och soligt, då ska man minsann vara glad när det väl är sol :D

Hmm.. nu frågar mamma om jag vill ha glass.. jag tror inte jag borde äta glass.. tackar nog nej ^^ Jag har nämligen blivit lite tjockare :O Jag har seriöst ätit godis varje dag den här veckan :O
Fast jag är ändå inte sugen på glass, så jag skulle inte ha sagt ja även om jag inte hade nojat över min vikt xD

Förresten, MarsH är hemma från Finland igen :D YAY! Nu kan hon, jag och Noss leka igen :DD Vi har inte träffats på år känns det som :/ Det är sorgligt :/

ÅÅååhh! jag kom just på en sak... M.J är död :'(

R.I.P Michael Jackson <3

Han var en av mina största idoler, han hade helt underbar röst och var så sjukt talangfull, synd bara att han opererade sönder sig :/ Han var verkligen King Of Pop.

 
Hans två absolut bästa album, Thriller och Bad<3

Mina favoritlåtar:

Billie Jean
Thriller
Just Good Friends
Liberian Girl
The Lady In My Life
The Way You Make Me Feel
Beat It
Leave Me Alone

Så, var tvungen att få med en liten hyllning till honom.

Nu kan vi prata om gladare saker :) Jag tänker fråga MarsH och Noss om dom vill leka med mig imorgon eller någon annan dag snart :) Vi måste ju hinna göra massa saker innan sommaren tar slut :D

Wiiiee,  Vi seeees :D<3


Kommentarer
Postat av: Marrshhiii

Hej leka typ nu ja tack? :)

Har inte träffat er på typ 3 veckor?? :O

Jag saknar eeeeerrr ;( :)

mwahahaha 8)

2009-06-28 @ 19:23:42
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0