Still Nationaldag :)

Hej Igen
Jag har varit duktig idag :D
När jag duschade förut använde jag min peeling och den funkade jättebra :D Jag blev mjuk och len :)
Sen kletade jag blå lera i ansiktet och gick ut en stund för att försöka sola ryggen lite i det minimala solskenet ^^
Gick in igen och tog bort ansiktsmasken och började städa köket :o Och jag gjorde det bara för att jag ville det :O :O
När jag var klar med köket dammsög jag hela huset (utom kalles rum^^) och sen dammade jag på ställen och bytte lakan i min säng :P
 Städade lite till i mitt rum och la fram allt jag kunde hitta som jag har gjort på konsten och på bilden i skolan ^^ Mamma vill nämligen kolla runt bland mina bilder och sätta upp dom på väggen i trappen ^^

Nu har jag precis ätit middag och om en stund ska min familj åka till pappas jaktmark och promenera, träna hundarna och sånt ._. Ooooorka?
Det är verkligen AS tråkigt att kolla på när mamma tränar hundarna :/

Menmen, nu ska vi inte vara så negativa! :) Det är ju ändå ganska fint på jaktmarken och sen så kommer jag få godis på vägen hem x)

Woho! Jag lyssnar på ReklamSpotify! Shit vad spännande.. inte :)

Jag tar på min arm, den är len :) Peelingen var himla trevlig, även om jag höll på att halka i duschen hela tiden när jag använde den xD

Men näääeeej, nu kommer´jag inte på något mer smart att skriva :)

Mot Skogen! xD<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0