Typ Sak.. :)

1. Vad heter du? Fia  
2. Vad är det för färg på byxorna du har på dig? Har inga byxor på mig :o Jag har kjol LP
3. Vad lyssnar du på just nu? Ljud från TV:n :) 
4. Vad gjorde du igår? Jobbade, var med Noss och mös hemma
5. Vad var det sista du åt? Revbensspjäll med färskpotatis 
6. Hur är vädre hos dig just nu? Sol, varmt, mysigt 
7. Den sista personen du pratade i telefon med?  Min morbror Bill :)
8. Det första du lägger märke till hos det andra könet? Ansikte, hår, kläder 
9. Gillar du personen som skickade detta till dig? Jepp :) 
10. Hur mår du idag? Himla bra :D 
11. Favoritdryck? Mjölk<3
12. Favorit alkoholbaserad dryck? Cider 
13. Favoritsport? Sport är inte riktigt min grej ^^ Eller.. jag gillar att dansa :) Räknas det?
14. Hårfärg? Mörkbrunt
15. Ögonfärg? Blå-Grön-Grå 
16. Soluppgång eller solnedgång? Båda är lika fina :) 
17. Syskon och deras ålder? Bror, 18 år 
18. Favoritmånad? Juli-Augusti 
19. Vilken film såg du senast? Sleeping With The Enemy 
20. Favoritdag på veckan? Fredag/Lördag 
21. Favorithobby? Slöa, Musik, Vääännner :) 
22. Är du för blyg för att bjuda ut någon? Beror på vem det är jag ska bjuda ut ^^ 
23. Favoritlåt(ar)? Vääääldigt blandat, det varierar hela tiden  
24. Sommar eller vinter? Sommar<3 
25. Kramar eller kyssar? Båda :D
26. Förhållande eller one-night-stands? Förhållande 
27. Choklad eller vanilj? Choklad *dreggel* 
28. Vill du att dina vänner ska svara? Svara? 
29. Vem är det störst chans att han/hon svarar? Men vadå svara?
30. Vem är det minst chans att han/hon svarar? Men vafan, jag fattar inte.. :( 
31. Hur bor du och med vem/vilka? I mitt rum med mina dammråttor  
32. Vilken bok läser du just nu? Harry Potter And The Order Of The Phoenix :)
33. Vilken är den sista spelningen du varit på? Navid Modiri & Gudarna 
34. Hur ser din musmatta ut? Grön, med mörkgröna ringar på (Y)
35. Favoritspel? Sims :D 
36. Kan du nudda din näsa med tungan? Nej :( 
37. Kan du korsa ett öga åt gången? Kan bara göra med det ena eller båda samtidigt ^^ 
38. Är du romantisk? Det tror jag :) 
39. Skulle du säga att du själv är lycklig? Yes  
40. Vad ska du göra imorgon? Leka med MarsH och Noss tror jag :D
41. Vad är klockan när du svarar på detta? 20.42

Kommentarer
Postat av: Marrshhiii

OMG!!! DU kopierade från min sida!! :O Jag.. "kommer" (xD) ALDRIG förlåta dig ;( !!!!!

Fast jag vill fortfarande leka imorgon 8)

2009-06-28 @ 20:59:59
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: Marrshhiii

YaY :)

Sitta där och se glad ut, mycket bra, duktig Nossie :)

2009-06-28 @ 21:40:37
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0