Varför tror jag att det är Tisdag?

Hej Folk!
Jag var på sjukt kasst humör hela eftermiddagen igår? :O Var allmänt sur och ville inte göra någonting, fast jag misstänker att jag bara var trött och hungrig x) För när jag hade ätit med pappa blev jag på lite bättre humör. Jag gick upp på mitt rum för att läsa lite men jag hann inte börja innan jag sov ^^ Så jag somnade kl. 19.00, vaknade till lite vid 22 och klädde av mig innan jag somnade igen och sov till 8 imorse :) Sov alltså 13 timmar i natt xD
Jag misstänker att jag var rätt trött igår ^^
Idag har jag inte gjort så mkt, började dagen med att läsa HP i 3 timmar, sen gick jag ut i spöregnet med Ebba. Det var as gött att gå där och plaska i vattenpölarna :) Fast jag fick lite skavsår av mammas stövlar :/
Jag var typ superhet i mammas stövlar, min blåa regnjacka och pappas School's Out keps över mitt smutsiga hår xD Men det är så jävla gött att bara strunta i sitt utseende ibland och bara.. leva.. typ? :)
När jag kom in igen poppade jag popcorn och kollade på ett gammalt avsnitt av Morden i Midsomer på DVD tillsammans med vovvarna :) Det var trevligt :P
Och nu har jag precis städat badrummet på övervåningen och plockat undan högarna med kläder som låg på mitt golv ^^
Har ingen aning om vad jag ska hitta på resten av kvällen, om jag sitter kvar här kommer jag säkert må lika kasst som igår. Så jag ska försöka hitta på något annat :P
Hmm.. fick typ lust att pussla?? Wieeeerd.. men jag orkar ta fram ngt pussel så shit the same.. x)
Vad ska jag göra då? Hjälp mig?
Min fantasi har gått och gömt sig..

Jag lyssnar på Gorillaz, dom är bra<3 En av mina favoritlåtar med dom är Feel Good Inc. och en annan jag gillar är Fire Coming Out Of The Monkey's Head :)
People, Kids With Guns och Demon Days är rätt coola oxå ^^

Det var uppehåll en liten stund förut, men nu regnar det igen *suck*
Vill himlen inte att jag ska bli snygg och brun eller?
Solen har kanske gömt sig tillsammans med min fantasi..

På tal om ingenting, Ayo Technology med Milow är bra tkr jag :) Har hört den då och då lite här och var med aldrig hunnit höra hela :O Så jag fixade fram den på Spotify igår och den är himla bra ^^

Såg att Nossie hade bytt header på sin blogg, den nya blev jätte snygg (Y) Jag är oxå trött på min header, men jag orkar inte göra någon ny :/ Mitt photoshop har ändå försvunnit så..
Hade velat ha en header med mer färg, men jag blir typ aldrig nöjd med bilder jag tar i färg? Gillar alltid dom svart-vita bättre ^^
Menmen, någon gång blir det väl en ny header, men inte än på ett tag :P

Tänkte fråga mamma om hon visste något jag kan göra men självklart har hon försvunnit.. hon har en tendens att alltid vara någon annanstans när man vill prata med henne x)
Såg just att Ellen också är borta, då vet jag iaf var mamma är. I skogen. Surprise, det är hon ju aldrig annars! x)

Jaha, vad ska jag hitta på då?
Kolla på film? - har jag redan gjort idag :/
Sitta kvar här och bli deppig? - gjorde jag igår, och det är inget jag känner för att upprepa ^^
Gå ut? - Orkar inte bli blöt igen
Baka? - Nej, det funkar inte, vi har inte handlat på evigheter så det finns ingenting att baka med :/
Läsa? - Orkar inte börja på HP 2 och har ingen annan bok för tillfället ^^
Laga middag? - Finns ingen mat..
Fråga om någon vill leka? - Orkar inte vara med någon, och alla andra har säkert ngt att göra x)
Åka och köpa godis? - Det var ju det där med att inte vilja bli blöt...

Seriöst? Det finns fan INGENTING att göra? :O Eller så suger min fantasi..
Okej, om jag inte hittar på ngt snart så kommer jag bli helt negativ och tråkig :/ Vilket jag inte gillar...

Det är säkert vädret som gör allt tråkigt... oj, nu ringer det :o

Det var pappa :) Han sa att han tänker köpa räkor till middag och att han har handlat mjölk och bröd, WOHO! MAT! :DD
Då kan jag sitta kvar här vid datan tills han kommer hem :) För nu blev jag glad igen :D
Jag gillar räkor :G Mums<3

Jag känner för att ladda upp bilder? Men jag har inga som passar in i det här inlägget?
Jag kan ju iofs bara ladda upp massa random? För att det är kul? xD
Okej, jag tänker ladda in bilder :)









*Har sjukt kass humor*
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Jag älskar seriöst dom här bilderna xD

Nu är jag på jättebra humör :D Wiho!
Och jag kommer äta räkor om en stund :G

Lalalalalala... jag har egentligen ingenting mer att säga, men jag känner inte för att sluta skriva :O
Ni har säkert tröttnat på att läsa för längesedan, men ni kan ju alltid ta en paus och fortsätta läsa om en stund :)

Hej igen! :D
Var pausen rolig? :)
Vad bra, då kanske ni orkar läsa en stund till :)

Jag har kommit fram till att man borde ha avslutningsbal minst en gång i veckan (Y) För man blev så sjukt svettig och fick smått träningsvärk i vaderna, det var nästan bättre träning än danspassen på Friskis ju! :D
Vi kan köra på med varannan vecka bal och varannan nordic (Y) :D
Alla kommer bli jätte vältränade :DD
Jag = Sjukt smart

Nu kom mamma hem, hon säger att det är blött ute :O Det visste jag ju inte redan :O

Mamma: Hej igen!
Jag: Var har du varit?
Mamma: I skogen.
Jag: O-K, var det kul?
Mamma: Mm, men det är blött ute.
Jag: Är det? *sarkastisk*
Mamma: Aa. *går iväg*

HAhahaha ^^

Men näääeeej, nu har jag tröttnat på mig själv så jag tänker inte blogga mer :)

Adjö, ha det trevligt i regnet :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0