Varmt<3

Haaaaallååååå
Jag är busig :) Jag uppdaterade aldrig igår :D
Och anledningen till det äääär... att jag var för upptagen med att ha tråkigt/städa köket/pussla/plocka blommor/vara med Ronja :)
Stack till Ronja vid ca 15.30 tror jag, vi satt lite på hennes rum, kollade in hennes nya super coola tant-cykel (komplett med fotbroms och korg) efter det gick vi in och hämtade glass och vandrade ner till TV:n :) Senare litade Ronja tillräckligt på mig för att låta mig färga hennes hår :o Eller aa, det var bara en intensiv toning, men ändå :D Det var faktiskt himla kul att stå där och kleta även om jag inte är så snabb som mamma ^^ (visste att jag nog gjorde rätt när Ronja bah "Aa, nu känns det som när Cathrine gör det!")
Jag hann inte se håret i dagsljus sen när det var färgat men det blev nog bra :D (hoppas jag :o)

Idag har jag inte hittat på ngt spec, åt frukost och läste HP, gick ut och läste HP, gick in igen och läste HP, städade köket, ringde Nossie, pusslade, kollade ut genom fönstret och typ... andades?

I helgen gjorde jag inte heller ngt särskilt.. jobbade, städade köket, städade mitt rum, började pussla, var ute med hundarna, läste HP ofc och typ satt ner?

Jag har kommit på en sak, jag har inget liv :D Jag har tråkigt mest hela tiden, Ronja jobbar, Nossie är sjuk och MarsH är i Finland..
"Hej jag är ensam!" 
Alla andra i min familj verkar ha det mkt roligare.. Kalle stack till havet med Viktor, Mamma åkte ut i skogen med sin kompis Marie och pappa mumlar om att gå och grejja med sina fiskegrejer ^^
Alla har ngt att göra och jag bah "... wiiihoo, här sitter jag och kollar ut genom fönstret... ...Party!..."

Nu lyssnar jag på Hit Me! med The Sounds, den är bra :)
Tur att man har musik som piggar upp ens dötrista liv :D
Och explosm.net <3
Säger bara Cyanide and Happiness in my <3











HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Seriöst bästa serierna som finns<3
Precis min humor :DD

Nu blev jag glad, musik och explosm.net, det är grejer det :D
Och om Nossie blir frisk kanske vi kunde leka imorron :)
Vi kan ju göra ngt icke-ansträngade, typ planera photoshoots :)
Om nu kära lilla Noss-Boy vill det? :)

Wiiihooo! bara 2 timmar och 20 min. tills dubbelavsnittet och säsongsavslutningen av Desperate Houswives böjar :D
*Väntar*
:D

Wiiihooo! bara 2 timmar och 19 min. kvar!!
xD

YEEEEAAAAHH...

Nej men nu ska jag nog gå och typ... leka?
Jag vet inte vad jag ska hitta på, men ngt annat än att sitta här vid datan iaf :P

Cya :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0