Wooooohh

HEJ :D
Hade tänkt uppdatera lite igår, men blogg.se hade typ problem så det gick inte att publicera inlägg ^^
Men jag tar helt enkelt och uppdaterar nu istället :)

Igår satt jag först vid datan ett tag, sen gick jag och duscha m.m innan jag stack till Nossie :) Vi satt och pratade, grejade lite på datan och gjorde smoothies :D Först var dom inte så goda men efter ett tag kom vi fram till att dom faktiskt var helt okej och att vi gillar smoothies (Y) När vi satt där och drack våra smoothies började vi prata om HP, och det slutade med att vi åkte och hyrde Harry Potter och Fenixorden :)
Det var trevligt, jag skrattade massor hela eftermiddan :) Fast vi kom också fram till att vi är två no-lifers utan vänner :DD

Idag har jag inte hunnit göra något alls typ ^^ Bara vaknat och ätit frukost :)
Och vad ska jag hitta på idag då? Jag och Nossie pratade om att åka till Kba och bara vandra runt lite, men det är molnigt och regnigt ute? :/
Om det fortsätter vara sånt här jobbigt väder vill jag nog inte åka till Kba ^^
Ska säga det till Nossie...
Hon vill visst åka till Kba verkar det som... och hon kmr säkert övertala mig att vi borde åka in x)
Nej men nu sa hon att hon bara lekte :) Hon vill inte heller till Kba :D
YEAH x)
Men nehe.. hon frågade om vi skulle åka in på lördag ist, men det är röd dag då så jag bah ooorkaaa?
Och nu säger hon att då vill hon visst åka in idag.. xD
Ehuueeuuww..

Nu lyssnar jag på musik :)

End Of The Day - Blue Foundation
As I Moved On - Blue Foundation
Cream - Prince
Lose Control - Waldo's People
Fire Coming Out Of The Monkey's Head - Gorillaz
People - Gorillaz

Noss har nästan övertalat mig :/ Och hon behöver typ inte säga ngt alls, för egentligen vill en liiiten del av mig också åka in till Kba xD Det är bara det att resten av mig är väldigt lat ^^
Jag känner inte för att gå till bussen när det blåser och håller på och sen så känner jag mig lite snål just nu ^^ Jag har för en gångs skull lyckats med att inte bränna mina pengar så fort jag få dom, men det kmr antagligen skita sig rätt hårt om vi åker in idag xD
Jag försöker komma med massa dåliga mot argument och bortförklaringar, men Noss har ju svar på typ allt?! xD
Nu säger hon att hon kan hålla i min plånbok så att jag inte köper ngt jag inte behöver x)

Nu blev det soligt ute, men jag känner typ inte för att åka till Kba längre ^^

Nu lyssnar jag på The Sounds :)
Dom är braa :D

Några av låtarna jag gillar mest:


Hit Me!
Riot
Hope You're Happy Now
Mine For Life
Seven Days A Week
Like A Lady


Wiiiie :) Jag är glad :) Musik får alltid mig på väldigt bra humör :D

Men nu orkar jag inte skriva mer :P

Vi ses :D<3

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Hej FolH! (Jag tänker börja kalla dig det, det är roligt xD FolH..) Nej, klart jag inte är sur för det ^^ Jag gick bara så fort för att bror började kolla på Harry Potter LP. Jag har bakat stolt ^^ Jag och den andra bror gjorde hallongrottor :)

Äng är trevligt ^^

Vet inte vad jag gör imorrn :D

2009-06-18 @ 15:37:06
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Vad fan.. Det blev inga stjärnor över stolt.. Den blev bara tjockis... Ätit för många av mina hallongrottot kanske?...

2009-06-18 @ 15:37:56
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Hallongrottor*

2009-06-18 @ 15:38:20
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Hahah spaaaaaaaaam

2009-06-18 @ 15:38:32
URL: http://nossie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0