Aldous Huxley

Jävligt CP namn? x)
Iallafall, jag ska ju prata om en författare imorron på svenskan och det är honom jag ska snacka om, men jag hittar INGENTING om hans bok Du Sköna Nya Värld (Brave New World) som jag inte redan vet :/
Det finns typ massa recensioner, och av dom var väl typ 1 bra. Men jag vill ha utdrag ur boken, och eftersom jag inte lyckades låna den i tid så måste jag leta efter det på internet :/
Ooooorkaa??! Men jag får la ta och bara skriva lite om vad boken handlar om och babbla om Huxley, alla kommer tycka det är ap-tråkigt.
Fast dom kanske tycker det blir lite spännande när jag berättar att han höll på med massa droger? :D

Hejdå, vara bara tvungen att klaga lite ^^

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0