Äntligen Fredag! :D

Faaaaaaan vad gött med helg! :D
Orkar inte skolan mer nu, fast det känns verkligen as ledsamt att klassen kommer splittras och att jag antagligen aldrig mer kommer träffa vissa :/
Men orka vara nostalgisk och tänka på tråkiga saker :P Vi har ju faktiskt lite mer än en vecka kvar tillsammans :) Vi får la utnyttja tiden så gott det går :)

Idag har det vart skola som vanligt, det var ganska ointressant. Surprise!
På...
...Engelskan: Målade på våran plansch.
...Musiken: Sjöng Flawed Design.
...Franskan: Lyssnade på musik.
...NO:n: Pratade om rymdskepp.
...Matten: Skrattade åt Ingvar<3
...SO:n: Gjorde test i Religion.

Ingvar (våran 63-årige mattelärare)  var så jäkla söt på matten, han typ skrattade as mycket x)

Anna: "Akta så att jag inte säger åt min mamma att ringa din mamma!"
Ingvar: *Talar om att hans mamma har varit död i 25 år och undrar om Annas mamma är spirituell*
Klassen: *Småskrattar lite för att Ingvar ser kul ut när han ler*
Ingvar: *Tror att alla skrattar åt "skämtet" och börjar garva*
Klassen: * Håller på att dö av skratt för att Ingvar ser så sjukt kul ut*
Ingvar: *Tror fortfarande att alla skrattar åt "skämtet"*

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
Jag trodde jag skulle dö, Ingvar brukar licksom skratta lite tyst och bara se söt ut, och så började han typ asgarva xD

Idag har jag även gått och sjungit för mig själv typ hela tiden, "Rape Me, Rape Me My Friend. Rape Me, Rape Me Again", underbar text, eller hur? x)
Rape Me - Nirvana
Men jag gillar den låten massor :) Så orka bry sig om att texten är sjuk? :DD
På tal om musik så fixade Kalle Spotify till mamma idag och jag var tvungen att ge henne lite lektioner i hur det funkar ._. Plus att hon inte orkade fixa ett eget account, så hon fick en egen spellista på mitt account x) Den fick heta något så orginellt som "Mammas Musik", jag ville döpa den till något roligare men jag är rädd att hon inte ska hitta den då x)

Wiiie! Jag är på bra humör :D Det är helg, typ inga läxor och Nordic imorron :D Det stör mig inte ens särskilt mycket att jag ska jobba Lördag och Södag :)

Nu lyssnar jag på Calcutta med Dr. Bombay :) Superseriös musik! :D

Vafan? Kollade just ut genom fönstret och ser Kalle gå runt utanför trädgården i skogen och rensa ogräs?
Aja, han får väl rensa där om han vill ^^'

Men nu har jag inget mer att säga :P

Hejdååå :DD<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0