Det var bäst såhär.

Nu är det slut, jag dumpade Filip, eller gjorde vi slut tillsammans? Jag vet inte riktigt..
Men jag vet att det var rätt iallafall, nu mår jag jätte bra och ska kolla på Da Vinci Koden om en stund :D

Folket firar 1 år imorgon, vi ska träffas hos Mamma Bob och sätta upp studsmattan (vi träffades på studsmattan första gången) :D

Jag håller förresten på att läsa Om Jag Kunde Drömma igen :D Jag har glömt jätte mycket av detaljerna ju! :O Den är så bra :G Och Edward är så sjuk underbar :D<3
LÄS DEN!

Jag
, Nossie och MarshH var i simhallen igår :) Vi övade på att simma, lekte, åkte rutschkana, bubblade och bastade :D Vi hade inget emot den snygge badvakten heller, när han satt där i sin stol och såg snygg ut :O Han sålde även kakor till oss :) Så vi hörde honom prata :G

Idag har jag bara degat med min bok och bakat sockerkaka med äpple i :) Mys, mys, den blev god (Y)


Hejsvejs :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0