Ettårsdag :D

Hallo Greker :D
Folket
firade ett år idag som jag ju talade om för er igår :)
Vi hade tänkt sätta upp studsmattan, meen så visade det sig att Mamma Bobs pappa hade något emot det :O
Så vi satt och degade i Bobs säng istället, käkade upp 100kr godis (Tjockisar! Jag veeeet, men vi var faktiskt sju stycken) Sen gick vi till lekplatsen, där gungade vi lite, byggde sandkakor och kastade runt delar av ett gammalt bord :)
Senare åkte vi snabbt till Utholmen i Gottskär ,det var väldigt fridfullt, jag och MarshH satt och kollade på vågorna :)
Bob skjutsade hem mig och jag hjälpte mamma lite med middagen innan jag satte mig med Om Jag Kunde Drömma :G
Nu lyssnar jag på You Know I'm No Good med Amy Winehouse, den är väldigt bra :)
Nu tog den slut :O
Nu lyssnar jag på Valerie istället, Amy det med :P
Fast nu bytte jag :O Till Love Is A Losing Game :D
Fick lite inspiration när jag såg att Nossie lyssnade på Amy Winehouse :P
På skivan Frank & Back To Black är alla låtarna väldigt trevliga :)

Vet ni om en sak? Ni har fortfarande inte gett mig några musiktips? Lite dålig stil kanske? :O
Men jag förlåter er :D Bara för att Amy är så bra :) NU lyssnar jag på Wake Up Alone - BRA

Imorrn är det skola igen... mysigt... inte :/ Oooorka den här veckan? Bara plugg.
Men nu ska vi tänka positivt! :O Helgen är ju faktiskt inte heeelt slut än :D
Och, jag läser faktiskt Twilight<3 Då måste man vara glad, typ :D

- - DAGENS Är Stulen Från Nossies Blogg - -

DAGENS

Kläder:
Mörka, uppvikta jeans, Vit t-shirt, limegrön kofta, vita ballerina
Smink: Foundation, Rouge, Lite vit och brun ögonskugga, Mascara
Frisyr: Lite vågigt(orkade inte platta helt), luggen uppsatt
Läsning: Om Jag Kunde Drömma av Stephenie Meyer  <3 

Mat: Köttfärspaj :)

Vill ha: Sommar, inga mer läxor, fler böcker av Scott Westerfeld

Favorit: Att jag inte fick så mycket skoskav som jag trodde jag skulle få (Y)
Köp: MASSA godis :)
Humör: Väldigt Glad :D
Göromål: Träffat folket, läst, lekt :)

Borde: Tänka :P
Beroende: Boken ofc :D<3

Längtan: LOV!
Skit: Att Filip verkar tycka det var jobbigt att träffa mig, hade velat att han skulle tycka det var lika okej som jag.

Men nu tror jag minsann att jag ska gå och mysa i soffan med Pappa :D Eller kanske ta med boken och lägga mig i hans och Mammas säng och läsa? Har inte riktigt bestämt mig :P
Ska bara prata klart med lite människor :P

Hejdå, ha det supertrevligt såhär på sista helgdags-kvällen :D<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0