Femte Maj :)

Hallå Bästisar! :D
Här sitter jag och lyssnar på Offsprings, väntar på att ni ska tipsa mig om musik och leker i allmänhet :)
Hur har ni haft det i helgen då? Solat något? Det har jag :)
Nu gick jag in på Youtube, lyssnar på Let Me Sign av Robert Pattinson (Edward i Twilight), Den låten är väldigt fin<3 Fast för kort :)
Men vad har jag gjort idag då?
Började dagen med att sälja GT med Nossie, när vi hade redovisat och babblat lite med Bengie och Emma cyklade jag hem :) Läste ut Ful och åt lite, sen ringde Filip och vi pratade en stund :)
Han frågade om jag ville leka, och vi bestämde att han skulle komma till mig vid fyra :) Jag gick och städade mitt rum (det behövdes verkligen), duschade och fixade mig lite :P
Filip kom och vi myste på mitt rum och lyssnade på musik<3
Nu är det typ 2 timmar sen Filip åkte, han skulle hem för han hade matte prov imorron ^^ Så sen dess har jag hunnit hänga lite med Mamms och Papps, äta en macka och sitta här :)

Nu lyssnar jag på Blue Foundation, dom är coola :D (En av deras låtar, Eyes On Fire, var med i Twilight)
Men, aha, vad ska jag göra nu då? Kommer inte på något mer att skriva? Men jag har inget annat att göra, typ?
Nu har jag funderat en stund, tror jag ska gå och måla naglarna :)

Nu har jag bestämt mig, jag ska måla naglarna :D


Hejdå, hoppas det inte var allt för tråkigt att läsa x) :D<33


Kommentarer
Postat av: Till dig<3

Det va massa mys idag :G<3

2009-05-03 @ 22:00:12
Postat av: Fia

Ja verkligen Filip<3

:D

2009-05-03 @ 22:14:25
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0