Hemma Nu :D

Hallå Igen!
Nu är jag hemma, ska precis måla en karta :) För jag är duktig, jag gör SO igen (Y)
Jag lyssnar även på musik :) Mando Diao den här gången :D Låten jag lyssnar på just nu heter High Heels, och den är massa bra <3 Pappa blev jätte glad när han fick Mando Diao-skivan jag och Nossie hade fixat till honom :)
Håller på och babblar med Liza om SO:n nu, vi har lite delade åsikter om saker ^^ Jobbigt när det är ett par-arbete ^^ Orka att hon inte vill ha det som jag vill? xD Jag tycker ju bäst? xD
Aja, vi får la kompromissa ^^
Nu övertalade jag henne om att min text har bättre flyt och är lättare att läsa :)
 Vi ska ta min text :)
Hon höll med, min var bättre (Y) (är jag bäst eller är jag bäst?) xD

Jag orkar inte skriva om min dag? Det var ändå inget spännande? ^^ Om jag kommer på något kan jag ju alltid skriva det imorgon :D
Idag var det bara Skola, Åka buss med Nossie, Kolla i affärer, Plugga, Konst, Plugga ^^

Nossie smittar förresten av sig, jag gick runt hela konsten och brummade ^^ "Brumm, brumm"

Hejdå, nu ska jag göra kartan, plugga musik och duscha :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0