Hungrig

Hejsan Hoppsan!
Idag har jag sytt en kudde på syslöjden :D Sydde en likadan förr-förra veckan :) Nu har jag alltså TVÅ likadana :O :D
Min mamma talade just om för mig att hon vill ha datorn? Och jag har knappt hunnit börja blogga? :O
Får la snabbt sammanfatta min dag x)
Först skola, vi lyssnade på Bögen som läste något på Engelskan ^^ Jag och MarshH fixade fina frisyrer på varandra :) MarshH är hetast i mittbena (Y)<3 Sen hade vi lite andra lektioner, typ.. x)

Dagens Kommentar:
"Duuuu, det hände en grej..."

När jag kom hem vid halv fem åt jag lite snabbt och tog moppen till Filip<3 Vi lekte lite och hade det trevligt, sen skulle han åka och gymma så jag tog moppen hem igen :)<3

Det var alltså allt som har hänt idag :)
Imorgon ska jag, MarshH och Nossie åka till simhallen, jag och MarshH ska öva på att simma (Y) Eftersom vi failade när vi skulle simma 200 meter med skolan x)

Jag kan förresten sms:a med min telefon igen! :D

Hejdå "Smöööööör!" :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0