I Kba ^^

Hallå Alla
Sitter här på fyren och har ganska tråkigt, ska låna lite böcker tror jag och kanske lite skivor. ¨
Jag är verkligen sjuukt trött, känns som att jag kommer däcka när som helst, vill egentligen bara åka hem. Fast det blir nog bättre när jag har ätit lite, ska sätta mig i en fåtölj och göra det strax :)

Okeeeej, jag kollade in bakom en hylla här brevid och där i en soffa sitter en typ pytteliten kille med as stor väska och läser Bert? Pojken har även en cykelhjälm på sig ^^ Han ser kul ut :) Bandet på cykelhjälmen, som ska sitta under hakan, sitter typ i munnen på honom??
Menmen, nu ska jag vara snäll och inte mobba folk :)

Okej nu svimmar jag snart av om jag inte äter såååå...

..Hejdå :)<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0