Inte uppdaterat på ett tag ^^

Hejsan Alla :)
Har ju inte uppdaterat på ett tag med nu gör jag det :D
Som ni ser så har jag gjort en ny header, blev faktiskt ganska nöjd med den :P, har tänkt göra en ny header typ jätte länge men inte orkat ^^ Har även försökt göra bloggen lite bredare för att det blev så himla snyggt på Nossies blogg :D Så nu är min blogg liite bredare :)
Tänkte att jag skulle babbla lite om vad jag har gjort nu dom senaste dagarna :P

Torsdag:
Skola och senare åka till Kba med Mamma.
Köpte skor till avslutningsfesten! :D Blev inte dom jag hade tänkt utan några mycket snyggare från skopunkten :D


Så ser dom ut :)

Fredag:
Skola idag med, och efter skolan gjorde jag INGENTING :) As gött, den här veckan har tagit kål på mig ^^

Lördag:
Sålde först GT med Nossie och så fikade vi hos henne, åkte hem, duschade och stack tillbaka till Nossie :) Då hade Mars också kommit dit och vi planerade grejer, lekte och höll på med Photoshop lite :)
Jag var (och är) typ sjuk så jag var ganska hängig med man klarar allt med Ibumetin!

Var sjuk idag med, men jag knarkade mer tabletter och sålde GT igen :P Har tjänat rätt bra den här helgen (Y)
Resten av dagen har jag suttit här och grejjat med designen, lr inte hela tiden, jag har gått ut och kollat på när Pappa och Kalle har grävt i trädgården också :P

Hallå, jag har kommit på en grej! Jag vill ha sånt hår som Posh hade för ett tag sen :O Jag skulle absolut inte passa i det och jag vill egentligen inte ha blont hår med det är ju SÅ SNYGGT <3



Menmen, jag skulle aldrig passa i det så jag kör på att låta håret växa ut istället, vill att det ska bli långt :) Och så färgar jag om det i min vanliga bruna färg istället för att bli blondin :)

Satt och kollade igenom lite bilder förut och hittade MASSA bilder på Taylor Lautner :G
Tänker ladda upp de jag tycker bäst om bara för att han är så snygg :G<3

       
Sista bilden är värsta skev men han är snygg :D Och på en av bilderna håller han i en badanka..? Men aja, det får han väl göra om han vill det :DD

Oj, jag ska visst äta nu :P

Tjolahopp! :D<3

Kommentarer
Postat av: marshie.

FIA!

Jag har också upptäckt en sak! :O

..du har också en väldigt snygg header :)

2009-05-17 @ 17:54:55
URL: http://marshie.blogg.se/
Postat av: S O P H I A

Hej FoletH!

Taylor Lauthner är så jävla snygg!! Kolla på hans armar.. Oj, liksom.. Kolla på hela han.. OJ.. :G



Väldigt snygg design :DD (YYY)



Btw, dom skorna du har på bild. Det var inte dom jag hade provat, höhö ^^ Men dom var sjukt snygga :OOO

2009-05-17 @ 22:21:09
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Anonym

FoletH.. Jag hade tyvärr inga strumpor att lägga det grillade i.. Hade ballerina.. ;( Förlåt... :DD:D:D:D:D

2009-05-17 @ 22:22:16

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0