Jag är efterbliven ?

NOOOOOOOOOO!
Seriöst, det ENDA jag kollar på på TV är Desperate Housewives, och ändå, så är det här typ tredje veckan i rad jag glömmer bort att kolla???? Kan man bli mer efterbliven? ;(
Nu måste jag vänta tills imorgon innan Nossie kan berätta allt som hände för mig<3
Btw, typ, Hej? :)
Jag har gjort massa saker idag :)
Först nationellt prov i matte, tror det nästan gick bra? :O
Sen hemkunskap, vi gjorde goda gifflar (Y)
På gympan kastade vi frisbee, typ? Det var något som hette något där man kastade frisbeen till varandra och typ gjorde mål? Jag kastade mest åt fel håll (Y) Kan ju alltid skylla på att det blåste massor ^^
Det blåste massor idag, det var därför jag kastade åt fel håll... bara så ni vet.. :DDDD
När jag kom hem efter skolan upptäckte jag att vi inte hade någon mat hemma :/ Jag fick överleva på ett glas mjölk och ett äpple :)
Gjorde lite SO (målade en suuuperfin flagga) och sen gick jag ut med Kajsa och Ebba (som ni redan vet).
Fortsatte sedan med SO:n innan jag gjorde pannkakor till mig och mamms. Hade planerat att blogga efter maten men självklart hade mamma någon läxa från sin kurs som hon var tvungen att göra på datorn? Jag fick helt enkelt snällt vänta tills hon var klar :/
Vandrade runt och fixade saker till imorgon, typ la fram kläder och sånt (Y) Skulle ha ringt Filip men jag hann inte :/
Skrev även in lite böcker i Fias Bok Bok, jag har nämligen ett anteckningsblock där jag skriver in alla böcker jag läser och vad de handlar om :)

Känns som att jag bara har gjort SO hela eftermiddagen? Jag dör på SO:n just nu... ^^

Meen aahaa, inget mer har la hänt idag, typ? Så vad ska man skriva? Typ, Hej hopp gummi snopp?  ha ha ha.. va roligt..
Inte.. Jag har tråkigt?
Ge mig musiktips? ;(

Menmen, jag får la gå och duscha nu dååå då ^^ Eftersom jag ändå bara är tråkig :D

Goodnajt and sleep sött :D<3

Kommentarer
Postat av: S O P H I A

Det är Bleeding Love på radion... Den är dålig.. :) Jag är på jobbet ni igen :D Det är ingen här.. Inte vid kassan iaf... ;( Alla hatar mej.. :) Brumm...

2009-05-06 @ 16:20:40
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu* :D:D:D:D:D:D

2009-05-06 @ 16:21:14
Postat av: Marsshhh

Hej :)

Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej Hej.







Hej :D

2009-05-06 @ 22:34:45
URL: http://marshie.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0