Jag Leker?

"'Cause I lie! Not because I want to, but seem to need to all the time..."
Oooooch vilken låt kan det vara? :D Kaanske min nya favorit låt??? :D
Jag ÄR KÄR i Flawed Design <3

Hej förresten :)
Mår ni bra? Så mysigt. Det gör jag med. Lyssnar ni på Flawed Design? Inte det? Det gör jag. :D
Jag hann aldrig blogga igår :/ Var typ inte hemma så mkt :P
Men iaf så sålde jag GT igår på morgonen och åkte sedan hem snabbt för att duscha och lite sånt.
 När jag hade gjort det mötte jag Nossie med moppen vid "Stenen Som Inte Finns", och vi två åkte hem till MarshH :) Vi skulle åka till Gottskär (Eller Gottis som Nossie kallade det) och äta glass :) "På vägen" hämtade vi MarshH moppe hemma hos Mamma Bob, hon hade lämnat den där innan vi åkte till cortégen ^^
I gottskär köpte vi glass, Jag köpte en Twister, Nossie TipTop och MarshH en Nogger :) Vi gick ut på utholmen, käkade våra glassar, läste Veckorevyn, tog lite kort och jag blev jagad av Nossie :)
Vid fem åkte vi tillbaka till MarshH och lagade till en riktig festmåltid! Vi gjorde nudlar och åt kalla köttbullar till :D Det var faktiskt väldigt gott :) När vi var mätta och belåtna gick vi ut och lekte på studsmattan :) Vi CP:ade mest (typ låg i högar osv.) :) Sen satte vi oss i en Hammock och gungade lite innan vi vandrade in igen :)
Väl inne fixade vi fram chips och dricka och så kollade vi på film :) Gissa vad vi såg för film? :O Vi såg absolut inte Twilight <3 När vi hade kollat klart åkte vi hem igen :) (orkade inte blogga när jag hade kommit hem^^)
 



Sålde GT idag med, har tjänat rätt bra den här helgen, och det är ju inte fel att det är mysigt väder när man cyklar omkring :) Kom hem vid 12 tror jag? Satte mig direkt med Boken<3 (Jag veeet! Jag är totalt nörd när det gäller böcker :D) Har läst typ hela dagen, förutom när jag somnade i en fåtölj i 2 timmar, pratade med Filip (<3) i telefon och när jag gick med på promenad med Mamms unt Papps :) Jag sitter t.o.m med boken framför mig nu ^^ Redo att börja läsa när som helst! (Y)
Nu lyssnar jag på Maroon 5 :)
Jag saknar min Herr Bus-pojke (Filip) <333 Har inte träffats sen i måndags :S<3

Höhöh, jag sitter och kollar på gröna papper :) Dom har fin färg, typ lime-grön, som mina strumpor idag :D Grönt är, btw, min favoritfärg :) Bara så ni vet!

"When you answer the door, pick up the phone, you won't find me 'cause I'm not coming home"
Jag är KÄR i Maroon 5 med<3
Nu lyssnar jag på Kiwi med Maroon 5 x) Diggar namnet (Y)

Men nu ska jag gå och leka :)
Hejdåååååå... ååå? :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0