Jag tror jag har tappat bort mitt huvud?

Salut Tout Le Monde!
Fan jag hatar franska ._.
xD
Hej barn, jag har glömt min hjärna någonstans, har ni sett den? Jag är seriöst helt borta.. bah "Heeeeeeeeeeeej!?"
Jag typ lyssnar på Shut Up (And Sleep With Me) med Sin Sebastian ? För att ÄNTLIGEN har någon tipsat mig om musik! Robin är den duktige (Y)
Okeeeeeeeeeeej, nu länkade han en låt på youtube till mig xD What What (In The Butt) med Samwell xD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH xD
Jag har KUL! :D
Men jag har inte pluggat på Fysiken eller Genetiken ;( 
Äähh, strunt samma! :D Jag VILL INTE göra det så jag har KUL istället :DD
Fan, nu började det klia på min fot, och jag ORKAR inte sträcka mig ner och klia .__.
Jag gjorde det ändå :O
Höhöhöhö jag är typ CP idag! Hahahahahahah, varför är allt så kul? xD
Nu lyssnar jag på The Tempest med Pendulum    
*FNIZZ*,  typ..
Ännu ett av Robins tips ^^

Idag har skolan vart helt ointressant och jag ville åka hem :/ Fast det var rätt mysigt på matten, jag satt och lyssnade på musik och målade :) Målade bl.a skorna jag vill ha till balen :P Ska ta kort på dom på onsdag och ladda upp :)




































Jag har snart läst ut Om Jag Kunde Drömma :G
Bara så ni vet :G

Men hejdå! NU ska jag inte störa er mer! :DDDD<3


Kommentarer
Postat av: Elin & Linnea

Så jävla snygg!!!! :D





http://www.bloglovin.com/blogg/71833/redan

http://elinneas.blogg.se

2009-05-12 @ 19:38:42
URL: http://elinneas.blogg.se/

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0