Kass = Jag :D

Heeeeeeeeej ! :D
I mitt senaste inlägg skrev jag "Ses efter skolan". Men ni blev lite ägda där :O Jag har inte orkat blogga på nästan en vecka :) Men nu skriver jag igen!
Jag orkar inte berätta särskilt utförligt om var jag har haft för mig sen senast men jag ska sammanfatta dagarna lite :P

Tisdag: Vanlig skoldag inget kul hände då, typ?
Onsdag: Skola igen, sen köpa present till Marshie och ha konst :)
Torsdag: LEDIG!! Och Marshies födelsedag så vi åkte till Kba med Nossie och där fikade vi :) Köpte även mineralpuder.
Fredag: Åkte till Marsh vid 12, hon, jag och Nossie fixade massor, typ hängde upp filtar på ställen och lagade mat. Vid 17.30 kom Lisa dit och hjälpte till lite med det sista. Sen vid 18.00 kom Bob, Rep och Johnny (Jenni, Becca och Linnea), vi typ åt och sen lekte vi massor :) De tre sistnämnda åkte hem på kvällen men Jag, Nossie och Lisa stannade kvar :) Massa kul! :D Pratade om Twilight i typ år? :DDDD<33 Vad vi än pratade om lyckades vi slinka tillbaka in på saker om Twilight :G
*Någon nämner något om Edward/Emmett*
*Alla ser drömmande ut, fnittrar smått och blir as glada*
Der är grejjer det! :G :DD
Lördag: Stannade till typ 15.30 och sen åkte jag hem och läste i solen<3 Och kollade senare på Twilight som jag fick låna av MarshH :G
Söndag: Läste ut När Jag Hör Din Röst och började direkt på Ljudet Av Ditt Hjärta :D Läste sedan lite till och målade naglarna. Mamma skulle åka på hundkurs och sen direkt till IKEA och dit ville jag hänga med så jag fick åka med till kursen :/ Men jag satt i bilen och pluggade matte/läste i boken, så det gick rätt fort. Fast jag fattade nada av matten, har inte riktigt varit med på lektionerna ^^
På IKEA skulle vi köpa rullgardiner till mig och lite annat skräp ^^ Självklart var rullgardinerna som hade rätt mått slut :/ Så det blev inget till mig :( Men på hemvägen stannade vi till för att köpa hårfärg till mig :) Då blev jag glad, fast det fanns inte i min vanliga färg?? (Mörk Kastanj) Så jag fick köpa någon annan mörkbrun ist.. ^^
Jag har verkligen tur idag! :D Inte :(

Om en stund ska mamma färga om mitt hår :) YAY! Hejdå fula utväxt! :D
Ey, jag har upptäckt en sak! :O Jag lyssnar inte på musik? Den slutade :( Jag och mamma lyssnade alldeles nyss men skivan tog slut nu :O
Får sätta på Spotify :) (Misstolka inte ;D)
Nu lyssnar jag på Strict Machine med Golfrapp :)

Hallåååå... Kan man vara kär i böcker? Isåfall är jag det :G
Twilight-serien är så sjukt jävla uuuunderbar :G<3

Jag dricker mjölk nu :) Och lyssnar på Kung Midas med Navid Modiri & Gudarna :D
Bytte till Svennebanan med Promoe nu, Robin tipsade mig ^^ Den känns som en typisk låt som kommer bli sommarplåga x) Men om man lyssnar på den en stund så blir den lite bra? xD

Men nu ska jag inte störa er mer.
Vi hörs! :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0