Köpt Glajjor :)

Hallå allesammans! :D
Har haft värsta chill dagen idag :)
Först simmade jag och MarshH i Fjärås, och väntade på att resten skulle bli klara i 2 timmar ^^ När vi kom tillbaka till skolan vid 12 hade vi inställd SO så då gick vi och gjorde Genetik-provet istället. På franskan satt vi och pratade, och sen tog vi bussen till Kba. MarshH köpte en randig klänning (och kanske jeansshorts? Köpte du dom när jag hade gått MarshH?) Och jag själv köpte solglasögon :) Vi fikade på Linneas också.
Jag var tvungen att gå till konsten efter ett tag och där satt jag och gjorde smycken :D
När jag kom hem tog jag med mig kameran ut i uterummet och trädgårde och fotade lite ^^ Blev inte suuperbra med våran ganska kassa digitalkamera, Menmen, jag överlever väl ^^ Tycker det är himla kul att fota fast jag är inte alls lika bra som Nossie, fast hon har ju systemkamera och allt :O
Lite Bilder från idag:



Tulpan.



Gräslök.



Solglasögonen.



Mer Tulpaner.

   

Sten, Blomma och Solnedgång bland träden.

Sådär :) Det var lite av bilderna jag tog idag :) ´Tog fler bilder på gräslöken som jag tycker blev bra med orka ladda upp alla :O

Meen, jag tänkte typ, vandra. Gå iväg och fixa saker tills imorron m.m :P

Så, Bye For Now :D<3

Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0