Måndag Idag :/

Hallåå Barn..
Det är måndag idag.. Jag vill inte..
Ge mig helg igen?
Fast skolan var faktiskt helt okej idag ^^ Allt var bara kul hela tiden, alltså det var inte kul grejer som hände men jag var helt skev i huvudet och bara fnittrade hela tiden ^^ "Jorge Vasquez han är pedofil... lalala.."
Och matteprovet gick inte helt åt skogen :) Jag bara vinglade runt i buskarna (Säkert ingen som fattar vad jag menade där, men bara så ni vet; Jag var väldigt rolig xD)
Hahaha, jag är glad :D Alldeles nyss kändes allt bah "Blööööh" men nu är jag superglad :DD
Tänker logga in på Spotify nu, vänta lite..
Sådär ja :P Nu lyssnar jag på musik :G
Strict Machine - Goldfrapp
Igen :D
Jag borde egentligen göra svenska, ska ha en muntlig presentation om en författare imorgon :/ Men jag känner inte för att göra svenskan just nu så då gör jag inte det :DD Jag tänker sitta här istället, och lyssna på musik och prata med folk :)

Färgade ju håret igår, det blev mörkt, väldigt mörkt :/ Nästan svart, det är väl okej, det kommer ändå blekas i solen men ändå :/ Blev inte supernöjd ^^ Det blev faktiskt ganska fult :O :( Och jag tog inte bort färgen som hamnade i pannan tillräckligt fort så nu har jag en cp-fläck i pannan precis där håret börjar x)
Men det går nog bort om ett tag ^^
Efter skolan idag hann jag sola lite och jag blev lite solbränd på ryggen och i ansiktet :) Men jag vill vara jätte brun NU? Kan det inte gå fortare? :/

DAGENS:

Kläder: Jeans, Rött Linne, Vit Kofta
Smink: Mineralpuder, Rouge, Lite Ögonskugga
Frisyr: Mestadels plattat och uppsatt lugg
Läsning: Ljudet Av Ditt Hjärta och Cosmopolitan

Mat: Maten det var i Bamba :/

Vill ha: Mer Musiktips, Solbränna, Snygga Skor

Favorit: Att matteprovet inte sket sig helt :)
Köp: Inget
Humör: Flummig och glad :D
Göromål: Göra Svenska :/

Borde: Se ovan :(
Beroende: Bok, Sol, Musik :G

Längtan: Sommarlov
Skit: Att jag snart måste ta tag i Svenskan :(

Nu sa jag till Robin att jag inte kom på något mer att skriva om här på bloggen och han gav mig förslaget att jag skulle skriva om honom? x)
Och vad ska jag skriva då? Jag vet inte :)
Så jag väljer att bara sluta här istället :)

Tack och Hej (inte leverpastej) :D<3


Kommentarer

Här kan du kommentera, eller snickra ihop en ny cykelhjälm:

Namn:
Jag Gillar't

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Handla uppdaterat och prisvärt mode hos ellos.se RSS 2.0